Introduction to data strategy
Hoe kan ik data correct verzamelen, beheren en delen?
1. Inleiding
About this training
De snelheid waarmee de datawetgeving en dataethiek evolueren, noopt ons tot een optimaal databeheer.
In deze opleiding leren Florent Diverchy en Isabel Baert, allebei dataexpert, u de 4 soorten data te herkennen die we in marketing gebruiken en hun levenscyclus te begrijpen. U leert uw data te beheren met respect voor de consument en de wetgeving.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands/Frans. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.
Teachers
-
Florent Diverchy
Marketing Intelligence Manager, ProdupressFlorent werkte 19 jaar voor Bisnode, de Europese marktleider in data marketing, en groeide er uit tot een kei in digital marketing.
Nadat Bisnode Belgium werd omgedoopt tot Black Tiger Belgium, verruimde Florent zijn horizon en verdiepte hij zich in data-ethiek en -wetgeving.
Tegenwoordig is hij ambassadeur van de Belgisch-Amerikaanse kamer van koophandel, en hij is lid van het expertenpanel van de Europese Commissie die zich buigt over het gebruik van nieuwe databronnen voor officiële statistiek.
Daarnaast is Florent actief in het onderwijs, als academisch coördinator en docent aan de ECS Supdeweb in Brussel.
Ontdek meer als je inlogt
Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content.
Nog geen account? Creëer uw account hier.