UBA logo

Master Classes

Jaarlijks zijn er meer dan 60 gespecialiseerde opleidingen van een halve dag om je kennis bij te spijkeren, online of on-site bij UBA. Er zijn Master Classes voor zowel beginners als meer ervaren profielen.

Master Class at UBA

Verdiep je in een topic

Tijdens de Master Classes duik je gedurende een halve dag in de diepte van de topic. Eén of meerdere sprekers nemen je mee doorheen een workshop of inspiratiesessie, zodat je naar huis gaat met een lading verse ideeën en tonnen kennis over de onderwerpen die vandaag een verschil maken.

Praktisch

  • Gratis voor merkenleden 
  • Gratis voor medialeden
  • 50% korting voor expertiseleden
MC practical info

Alle Master Classes

  1. Business plan effectiveness - OGSM advanced

    Hoe vertaal je de visie van een jaarplan in concrete acties?

    Offline English
    Plan-Efficiency_OGSM.jpg
    Show event
  2. The core principles of value based pricing

    Hoe kan je een succesvolle prijsstrategie opzetten en optimaliseren?

    Offline English
    Value based pricing.jpg
    Show event
  3. Negotiation skills

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?  

    Offline Dutch
    Negotiation.jpg
    Show event
  4. Build an effective sales plan (and a high performing team)

    Hoe een goed sales plan opmaken en succesvol implementeren?

    Offline Dutch
    Masterful Sales Presentation
    Show event
  5. Creative thinking

    Hoe versterk je jouw creatieve denkspier?

    Offline Dutch
    Creativity Development.jpg
    Show event
  6. Introduction to marketing automation

    Welke impact heeft marketing automation op organisaties en hoe verbetert het de klantbetrokkenheid?

    Offline English
    MarketingAutomation.jpg
    Show event
  7. AI for content & copy

    Hoe zet je AI in je dagelijkse marketingwerk in om content te maken?

    Online English
    AI content creation.jpg
    Show event
  8. Creating your custom GPT

    Hoe maak je een eigen GPT die is afgestemd op je zakelijke behoeften?

    Online English
    website.jpg
    Show event
  9. Mastering customer experience management (advanced)

    Hoe kan je een impactvolle klantenervaring verder stimuleren?

    Offline English
    Customer Experience Kantar (2).jpg
    Show event
  10. Masterful presentations

    Hoe de impact van je (verkoop)presentatie verhogen?

    Offline English
    Masterful Sales Presentation
    Show event
  11. Elevating brands on LinkedIn

    Hoe kun je als merk je voordeel halen uit LinkedIn?

    Offline English
    social - Gen Z
    Show event
  12. Innovation - keys to success

    Hoe bouw je een organisatie die bloeit dankzij innovatie?

    Offline English
    topic research.jpg
    Show event
  13. Negotiation skills

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?

    Offline French
    Negotiation.jpg
    Show event
  14. Building a responsible business reputation that lasts

    Hoe bouw en beheer je een duurzame reputatie als verantwoordelijk bedrijf?

    Offline English
    Customer Experience Trends and Measurement.jpg
    Show event
  15. Influencer marketing

    Hoe laat ik influencers de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

    Offline English
    Influencer marketing
    Show event
  16. Customer experience: from measure to action

    Hoe de klanttevredenheid meten om de klantervaring te verbeteren?

    Offline English
    Customer experience.jpg
    Show event
  17. Art of prompting in marketing

    Met welke technieken gebruik je AI nog efficiënter?

    Online French
    marketing digital 1.jpg
    Show event
  18. Boost your business by mastering retail sales channels

    Hoe zet je verschillende verkoopkanalen optimaal in?

    Offline English
    sales channels.jpg
    Show event
  19. Get more out of your brand

    Hoe maak je van je merk de sterkste troef van je organisatie?

    Offline
    Branding-Change_regenerative.jpg
    Show event
  20. Client brief

    Hoe maak ik een goede briefing?

    Offline Dutch
    Client Brief.jpg
    Show event
  21. Selling ideas

    Hoe kan ik mijn projecten beter verkopen en keer op keer een blijvende indruk nalaten?  

    Offline French
    SellingIdeas.jpg
    Show event
  22. Implementing AI in teams and organisations

    Hoe implementeer je AI succesvol in je bedrijf en zet je AI-agenten in als aanvulling op je team?

    Online English
    AIActivities2024.jpg
    Show event
  23. Storytelling in presentations

    Hoe overtuig ik een publiek?

    Offline Dutch
    Storytelling in presentations.jpg
    Show event
  24. Increase your sponsorship impact

    Hoe garandeer je de effectiviteit en impact van je sponsorprogramma’s?

    Offline English
    Sponsorship impact.jpg
    Show event
  25. The 3 steps to master your high-value customer success

    Hoe vind, behoud en laat je jouw meest waardevolle klanten renderen?

    Offline English
    in-housing for succes
    Show event
  26. Driving sustainable business growth

    Hoe ontwikkel je een effectieve strategie voor duurzame bedrijfsgroei?

    Offline English
    sustainable-communication.jpg
    Show event
  27. From influence to impact: how to build an effective public affairs strategy

    Hoe ontwikkel je een public affairs-strategie die zowel relevant als impactvol is?

    Offline English
    Public affairs.jpg
    Show event
  28. The secret to a strong company culture

    Hoe bouw je een bedrijfscultuur die verbindt, inspireert en samen succes creëert?

    Offline English
    Data-Ecosystem-Culture
    Show event
  29. Digital media audit

    Slimmer adverteren: controle en optimalisatie van je digitale mediabudget

    Offline French Dutch
    Digital-Media-Audit.jpg
    Show event
  30. Gaming and esports in marketing

    Hoe gaming, esports en streaming integreren in je marketingstrategie?  

    Offline English
    gaming-knowledge-marketing.jpg
    Show event
  31. Social media strategy

    Hoe bouw je een socialmediastrategie op voor zowel de korte als de lange termijn?

    Online English
    Social Media.jpg
    Show event
  32. Measuring and reporting marketing communication effects

    Op welke KPI's moet je je richten om echt waarde te creëren voor het bedrijf?

    Offline English
    Media-Measurement.jpg
    Show event
  33. AI-driven image generation for marketers

    Hoe maak en gebruik je beelden ethisch en doeltreffend met AI?

    Online English
    Image generation.jpg
    Show event
  34. Ideation / Brainstorming techniques

    Hoe ga je met je team van een leeg blad naar een helder omschreven ideeënlijst?

    Offline Dutch
    Brainstorming Techniques.jpg
    Show event
  35. Negotiation skills

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?

    Offline Dutch
    Negotiation.jpg
    Show event
  36. Legal aspects of AI in content creation and advertising

    Hoe navigeer je door auteursrechten en juridische risico’s bij het gebruik van AI voor communicatiemateriaal?

    Online English
    AI-ethic-legal-content.jpg
    Show event
  37. Fundamentals to be effective in media

    Effectiviteit van media & communicatie: wat werkt echt?

    Offline Dutch English
    Key-Ingredients-for-Effective-Cross-Functional-Working-Meetings-610677264_5760x3840.jpeg
    Show event
  38. Beyond awareness: turning intention into action

    Van intentie naar aankoop: hoe maak je het verschil?

    Offline English
    Sustainable consumption.jpg
    Show event
  39. Introduction to neuromarketing for creative effectiveness

    Hoe maak je met neurowetenschappelijke inzichten je creatieve campagnes impactvoller?

    Offline English
    Neuroscience.jpg
    Show event
  40. Fuel your brand with category management thinking

    Hoe kan je merk sneller groeien door in categorieën te denken?

    Offline English
    e-commerce offline category strategy.jpg
    Show event
  41. Mastering communication & media for brand effectiveness

    Hoe maak je écht verbinding met de consument van vandaag?

    Offline English
    Communication management college.jpg
    Show event
  42. Mediatraining: tips & tricks

    Hoe bereid ik een interview voor en hoe ga ik om met journalisten?

    Offline Dutch
    Media Training
    Show event
  43. Impactful podcasting

    Hoe laat je je podcasts werken voor je merk?

    Offline Dutch
    Podcast Marketing.jpg
    Show event
  44. 5 golden learnings for ROI in marketing

    Hoe kan je jouw marketinginvesteringen optimaliseren?

    Offline English
    Marketing Mix Modelling
    Show event
  45. True leaders deliver

    Wat heb je nodig om een succesvol leider te zijn?

    Offline English
    iStock-men_leader attitude.jpg
    Show event
  46. Brainstorming techniques 

    Hoe til je met doeltreffende brainstormtechnieken jouw creativiteit naar een hoger niveau? 

    Offline French
    Brainstorming Techniques.jpg
    Show event
  47. Data compliance in marketing

    Hoe kan je jouw cookie- en databeleid in regel stellen en hoe kan je je voorbereiden op een toekomst zonder cookies?

    Online Dutch
    Data protection.jpg
    Show event
  48. Introduction to data clean rooms

    Wat is een data clean room en hoe kan je de kansen benutten die ze bieden binnen het huidige ecosysteem van retail media en datacollaboratie?

    Online
    Data-Clean-Room-UBA.jpg
    Show event

Log je in om in te schrijven voor een opleiding

Ook interessant

Wissel ervaringen en ideeën uit

Ontdek de inspirerende omgeving waar onze levendige community elkaar kan vinden rond centrale thema's

Leer bij in onze Knowledge Hub

Via onze Knowledge heb vind jij je weg doorheen het inspirerende aanbod van UBA

UBA logo

Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 6 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 0 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.

Geen cookies gevonden

Analytische cookies 0 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.

Geen cookies gevonden

Marketing cookies 2 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 0 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.

Geen cookies gevonden