Privacy and Data Protection to build trust in your brand

Training 24/7

Met behulp van deze video-opleidingen kan u waar en wanneer u wil bijleren over privacy.

Customer data protection

Customer data protection

Hoe persoonsgegevens correct en wettelijk beheren?

Lees meer
Introduction to data strategy

Introduction to data strategy

Hoe kan ik data correct verzamelen, beheren en delen?

Lees meer
Cookieless marketing

Cookieless marketing

Hoe doet u aan targeting en activatie in een cookieloze wereld?

Lees meer

Master Classes

Tijdens deze opleidingen leert u privacy en de mogelijkheden ervan beter te begrijpen.

News

  1. Newsletter_20240305_DMA_picture.jpg

    De Digital Market Act (DMA) wordt deze week van kracht

    door Luc Eeckhout, Expert Media
    • 05-03-24

    Vanaf 6 maart voorkomt de nieuwe wet dat grote 'gatekeeper' platforms zoals Meta, Google of Amazon persoonlijke gegevens combineren tussen hun diensten of diensten van derden zonder toestemming van de gebruiker.

    Lees meer over "De Digital Market Act (DMA) wordt deze week van kracht"
  2. Creating spaces for brands to grow.png

    Wat kan u van ons verwachten in 2024?

    door UBA Team
    • 09-01-24

    Ook in 2024 staat u wellicht voor een pak uitdagingen. UBA staat voor u klaar zodat u zich kan toeleggen op het uitbouwen van uw merk. U kan op ons rekenen voor inspiratie en ondersteuning.

    Lees meer over "Wat kan u van ons verwachten in 2024?"
  3. Working together

    Hoe vertegenwoordigt en verdedigt UBA merken?

    door Anne-Laure de Hults, UBA Belgium
    • 20-11-23

    De UBA lobbyt op het gebied van zelfregulering, gegevensbescherming en de CIM.

    Lees meer over "Hoe vertegenwoordigt en verdedigt UBA merken?"
  4. DSAUpdate.jpg

    Europese Commissie legt extra transparantie op aan online platformen

    door Zaki Lahbib, Expert Paid Media
    • 21-08-23

    In het kader van de Digital Services Act (DSA) zullen Google en Meta vanaf eind augustus transparanter moeten zijn in het delen van informatie over campagnes en advertenties die op hun platformen (hebben ge)lopen. 

    Lees meer over "Europese Commissie legt extra transparantie op aan online platformen"
  5. Enews _ Privacy

    Het beschermen van consumentengegevens is essentieel voor uw merk

    door Grégory Marchandise, Digital Manager
    • 06-07-23

    Consumentengegevens hebben een beslissende impact op de effectiviteit van uw marketing- en verkoopinspanningen. Als consumenten vertrouwen hebben in uw merk, zullen ze meer geneigd zijn om hun gegevens te delen. U zal sneller hun vertrouwen winnen als u op een transparante en respectvolle manier omgaat met hun gegevens.

    Lees meer over "Het beschermen van consumentengegevens is essentieel voor uw merk"