
Privacy and Data Protection to build trust in your brand

Expert Communities
Tijdens sessies met adverteerders en experten trachten we via kennisuitwisseling een sterker privacy-compliant adverteerder-media ecosysteem te ontwikkelen.
Training 24/7
Met behulp van deze video-opleidingen kan u waar en wanneer u wil bijleren over privacy.
Master Classes
Tijdens deze opleidingen leert u privacy en de mogelijkheden ervan beter te begrijpen.
Er zijn op dit moment geen bijeenkomsten gepubliceerd. Probeer het op een later moment nog een keer.
News
-
De lancering van de UBA Data Protection Guide
De UBA Data Protection Guide is een leidraad die marketeers en merken helpt om het vertrouwen van hun klanten te versterken door middel van transparante en respectvolle gegevensbescherming.
-
Waarom zet de DSA- en DMA-regelgeving de digitale wereld op zijn kop?
In aanloop naar de invoering van de nieuwe Europese Digital Services Act (DSA) en Digital Markets Act (DMA) maakte de World Federation of Advertisers een gids waarin enkele onopgeloste vragen worden besproken.
-
UBA lanceert 'Privacy to build trust in your brand'
De marketing- en communicatiesector staat voor grote uitdagingen: een steeds meer gereguleerde omgeving op vlak van privacy door de overheid en consumenten die steeds veeleisender worden over het gebruik van hun gegevens.
-
DAT Belgium krijgt erkenning van IAB Europe
De waardering voor het Digital Ad Trust label in ons land krijgt ook internationaal erkenning. Ook IAB Europe erkent het belang van het Belgische label en geeft het een plaats in de IAB Navigator, een initiatief dat pleit voor het creëren van normen en kaders om kwaliteit in digitale reclame te garanderen.
-
Google Analytics in het licht van de GDPR en een wereld zonder third-party cookies
Begin 2022 verklaarden de autoriteiten van verschillende Europese landen dat het gebruik van Google Analytics niet in overeenstemming is met de Algemene Verordening Gegevensbescherming, en dan met name het feit dat Google Analytics persoonsgegevens doorspeelt naar de Verenigde Staten. Waarom is het belangrijk dat Google Analytics en alternatieve platformen zich houden aan de regels van de GDPR?
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Volgende pagina