Privacy and Data Protection to build trust in your brand

Expert Communities

Tijdens sessies met adverteerders en experten trachten we via kennisuitwisseling een sterker privacy-compliant adverteerder-media ecosysteem te ontwikkelen.

Training 24/7

Met behulp van deze video-opleidingen kan u waar en wanneer u wil bijleren over privacy.

Data protection

Data protection

Hoe digitale marketing en gegevensbescherming verzoenen?

Lees meer
Cookieless Marketing

Cookieless Marketing

Hoe aan targeting en activatie doen in een cookieloze wereld?

Lees meer
Data Strategy

Data Strategy

Hoe kan ik data correct en duurzaam verzamelen, beheren en delen?

Lees meer

Master Classes

Tijdens deze opleidingen leert u privacy en de mogelijkheden ervan beter te begrijpen.

News

  1. CSA-DMA-WFA-GUide.jpg

    Wat zijn de gevolgen van de DSA- en DMA-regelgeving voor adverteerders?

    door WFA, World Federation of Advertisers
    • 24-03-23

    In aanloop naar de invoering van de nieuwe Europese Digital Services Act (DSA) en Digital Markets Act (DMA) maakte de World Federation of Advertisers een gids waarin enkele onopgeloste vragen worden besproken.

    Lees meer over "Wat zijn de gevolgen van de DSA- en DMA-regelgeving voor adverteerders?"
  2. 23103-001-UBA-PRIVACY-SOCIAL-540x350px.gif

    UBA lanceert 'Privacy to build trust in your brand'

    door UBA Team
    • 07-02-23

    De marketing- en communicatiesector staat voor grote uitdagingen: een steeds meer gereguleerde omgeving op vlak van privacy door de overheid en consumenten die steeds veeleisender worden over het gebruik van hun gegevens.  

    Lees meer over "UBA lanceert 'Privacy to build trust in your brand'"
  3. IABEurope.jpg

    DAT Belgium krijgt erkenning van IAB Europe

    door Zaki Lahbib, Expert Paid Media
    • 20-01-23

    De waardering voor het Digital Ad Trust label in ons land krijgt ook internationaal erkenning. Ook IAB Europe erkent het belang van het Belgische label en geeft het een plaats in de IAB Navigator, een initiatief dat pleit voor het creëren van normen en kaders om kwaliteit in digitale reclame te garanderen.

    Lees meer over "DAT Belgium krijgt erkenning van IAB Europe"
  4. GDPR-Analytics.jpg

    Google Analytics in het licht van de GDPR en een wereld zonder third-party cookies

    door Grégory Marchandise, Digital Manager
    • 21-11-22

    Begin 2022 verklaarden de autoriteiten van verschillende Europese landen dat het gebruik van Google Analytics niet in overeenstemming is met de Algemene Verordening Gegevensbescherming, en dan met name het feit dat Google Analytics persoonsgegevens doorspeelt naar de Verenigde Staten. Waarom is het belangrijk dat Google Analytics en alternatieve platformen zich houden aan de regels van de GDPR?

    Lees meer over "Google Analytics in het licht van de GDPR en een wereld zonder third-party cookies"
  5. DSA_DMA_Internet Security.jpg

    Nieuwe beschermingsmaatregelen op digitale platforms

    door Anne-Laure de Hults, UBA Belgium
    • 15-11-22

    Op 16/11/2022, treedt de wet op de digitale dienstverlening (DSA) in werking. De DSA heeft tot doel onlinegebruikers te beschermen tegen illegale, schadelijke en gevaarlijke inhoud.

    Lees meer over "Nieuwe beschermingsmaatregelen op digitale platforms"