Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Opleidingsagenda

  1. 02 okt

    Online Master Class: Digital Strategy (nl)

    Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    Meer informatie
  2. 05 okt

    Online Master Class: Web Content Strategy (nl)

    Hoe bepaal ik mijn web content strategie?

    Meer informatie
  3. 06 okt

    Online Master Class: Customerproof Copy (nl)

      Master Class,

    Hoe beoordeel ik of mijn reclameteksten optimale impact hebben?

    Meer informatie
  4. 07 okt

    Online Master Class: Plan Efficiency: Een jaarplan op 1 A4: OGSM de essentie (nl)

    Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    Meer informatie
  5. 08 okt

    Online Master Class: Google Analytics (nl)

    Hoe evolueer ik van platte statistieken naar actionable inzichten om mijn digitale aanwezigheid te verbeteren?

    Meer informatie
  6. 09 okt

    Online Master Class: Facebook Advertising (fr)

    Facebook Advertising : Hoe voorkomen dat u maar wat aanmoddert?

    Meer informatie
  7. 13 okt

    LEGO SERIOUS PLAY (nl)

      Master Class,

    LEGO® SERIOUS PLAY®: Hoe haal ik alle kennis uit een groep?

    Meer informatie
  8. 14 okt

    Online Master Class: Influencer e-marketing (nl)

    Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

    Meer informatie
  9. 15 okt

    Communication Management College - Herfstcyclus 2020

      Communication Management College

    De UBA Academy organiseert sinds 2008 het zeer gewaardeerde Communication Management College. Dankzij deze opleiding kunnen jonge adverteerders op korte termijn doeltreffend presteren in hun nieuwe functies.

    Meer informatie
  10. 16 okt

    Online Master Class: Influencer e-marketing (fr)

    Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

    Meer informatie
  11. 19 okt

    Online Master Class: Plan Efficiency: Van visie naar actie, OGSM voor gevorderden (nl)

    Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    Meer informatie
  12. 20 okt

    Online Master Class: Media Agency Management (nl)

    Hoe maximaliseer ik de bijdrage van mijn mediabureau?

    Meer informatie
  13. 22 okt

    Online Master Class: Sponsorship Impact (eng)

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    Meer informatie
  14. 26 okt

    Ethnic Marketing (nl)

      Master Class,

    Hoe benader ik de grootste groeimarkt van ons land?

    Meer informatie
  15. 27 okt

    Stakeholder Engagement (nl)

      Master Class,

    Hoe vertrouwen, input, draagvlak en engagement creëren bij interne en externe stakeholders?

    Meer informatie
  16. 29 okt

    Online Master Class: Digital Media Audit (nl)

    Hoe doe ik een grondige controle van de digitale media bestedingen en performanties van mijn bedrijf?

    Meer informatie
  17. 29 okt

    Online Master Class: Google Analytics (fr)

    Hoe meet, analyseer en evalueer ik mijn online aanwezigheid?

    Meer informatie
  18. 09 nov

    Online Master Class: Measuring Brand Health and Equity (eng)

    Hoe kan een merk alle facetten van haar gezondheid en waarde evalueren?

    Meer informatie
  19. 12 nov

    Online Master Class: Negotiation Skills (nl)

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling terwijl ik tegelijk een goede professionele relatie uitbouw?

    Meer informatie
  20. 13 nov

    Online Master Class: Innovative Digital Strategy (nl)

    Wat is de kracht van digitale transformatie en hoe beïnvloedt dit ons als marketeer en consument?

    Meer informatie
  21. 16 nov

    Online Master Class: Instore Communication (nl)

    Hoe zorg ik voor een maximale impact van Instore Communicatie op het gedrag van de shopper?

    Meer informatie
  22. 17 nov

    Branding Constellations (nl)

      Master Class,

    Hoe kan ik via een systemische aanpak extra groei en sterke merkrelaties creëren?

    Meer informatie
  23. 18 nov

    Online Master Class: Smartphone Video (nl)

    Hoe maak ik met mijn smartphone een videoverslag voor sociale media?

    Meer informatie
  24. 23 nov

    Online Master Class: Marketing Automation (nl)

    Marketing automation: wat betekent dat voor mijn organisatie en hoe begin ik er aan?

    Meer informatie
  25. 24 nov

    Online Master Class: Brainstorming Techniques (fr)

    Hoe tilt u met doeltreffende brainstormtechnieken uw creativiteit naar een hoger niveau?

    Meer informatie
  26. 25 nov

    Online Master Class: Client Brief (nl/fr)

    Hoe geef ik een goede briefing?

    Meer informatie
  27. 30 nov

    Online Master Class: Predictive Marketing (fr)

    Hoe voorspellende algoritmes en machine learning inpassen in moderne marketing?

    Meer informatie
  28. 01 dec

    Online Master Class: Storytelling in Presentations (nl)

    Hoe overtuig ik een publiek en spreek ik kort en krachtig?

    Meer informatie
  29. 02 dec

    Judging Creativity (nl)

      Master Class,

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    Meer informatie
  30. 07 dec

    Online Master Class: Customer Experience Management (fr)

    Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?

    Meer informatie
  31. 08 dec

    Media Training (nl)

      Master Class,

    Hoe bereid ik een interview voor en hoe ga ik om met journalisten?

    Meer informatie
  32. 09 dec

    Online Master Class: Video Branding (fr)

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn merk opvalt in het overaanbod aan video's op internet?

    Meer informatie
  33. 10 dec

    Online Master Class: Web Content Strategy (fr)

    Hoe bepaal ik mijn web content strategie?

    Meer informatie

Overzicht van afgelopen opleidingen