Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Opleidingsagenda

Ontdek onze nieuwe video opleidingen en geef een boost aan uw kennis 

Ontdek  

  1. 15 jun

    Online Master Class: Sales Leadership in 2021 (nl)

    Hoe vergroot u de impact van uw verkoopteam?

    Meer informatie
  2. 21 jun

    Online Master Class: Customer Experience Measurement (fr)

    Hoe kan ik meten hoe tevreden mijn klanten zijn om zo de klantervaring te verbeteren?

    Meer informatie
  3. 12 aug

    Online Summer Workshop: Creative Thinking (nl)

    • Workshop

    Hoe versterk je je creatieve denkspier in het probleem oplossend denken?

    Meer informatie
  4. 17 aug

    Online Summer Workshop: Creativity Development (fr)

    • Master Class
    • Workshop

    Hoe kan ik mijn eigen creativiteit ontwikkelen?

    Meer informatie
  5. 24 aug

    Online Summer Workshop: Tools for Connecting with Your Team (fr)

    • Workshop

    Hoe kan ik de verbondenheid in mijn team verbeteren, live en virtueel?

    Meer informatie
  6. 08 sep

    Online Master Class: Modern Marketing platform (nl)

    Hoe nieuwe AdTech & MarTech oplossingen gebruiken om om te gaan met de veranderende advertising- en marketingswereld? 

    Meer informatie
  7. 09 sep

    Communication Management College - Najaarscyclus 2021

    • Communication Management College

    De UBA Academy organiseert sinds 2008 het zeer gewaardeerde Communication Management College. Dankzij deze opleiding kunnen jonge adverteerders op korte termijn doeltreffend presteren in hun nieuwe functies.

    Meer informatie
  8. 14 sep

    Online Master Class: Instore Communication (nl)

    Hoe zorg ik voor een maximale impact van Instore Communicatie op het gedrag van de shopper?

    Meer informatie
  9. 15 sep

    Online Master Class: Change Management (nl/fr)

    Hoe neem ik iedereen mee in een veranderingstraject?

    Meer informatie
  10. 16 sep

    Online Master Class: Behavioural Science for Sustainability (fr)

    Hoe kunnen we duurzaam gedrag creëren?

    Meer informatie
  11. 27 sep

    Online Master Class: The (potential) role of AI in marketing strategy (nl)

    Hoe kan u AI efficiënt en slim inzetten in uw marketing- of communicatiestrategie?

    Meer informatie
  12. 28 sep

    Master Class: Plan Efficiency: Een jaarplan op 1 A4: OGSM de essentie (nl)

    • Master Class

    Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    Meer informatie
  13. 29 sep

    Online Master Class: Digital Media Audit (nl/fr)

    Hoe doe ik een grondige controle van de digitale media bestedingen en performanties van mijn bedrijf?

    Meer informatie
  14. 04 okt

    Online Master Class: Implementing Trends for Innovations & Marcom campaigns (nl)

    Hoe gebruik ik trends voor innovatie, business strategie en marketingcommunicatiecampagnes?

    Meer informatie
  15. 05 okt

    Online Master Class: Facebook Advertising (nl)

    Hoe maakt u optimaal gebruik van Facebook advertenties in uw communicatiemix ?

    Meer informatie
  16. 06 okt

    Online Master Class: Judging Creativity (nl)

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    Meer informatie
  17. 08 okt

    Online Master Class: Content Marketing Strategy (nl)

    Hoe bepaal ik mijn content marketing strategy?

    Meer informatie
  18. 11 okt

    Online Master Class: Social Selling for Lead Generation & Loyalty Building (nl)

    Hoe social selling inzetten om (nieuwe) klanten te bereiken, een sterkere klantenbinding te realiseren en groei voor het bedrijf te realiseren?

    Meer informatie
  19. 12 okt

    Master Class: Plan Efficiency: Van visie naar actie, OGSM voor gevorderden (nl)

    • Master Class

    Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    Meer informatie
  20. 13 okt

    Master Class: Become More Creative (fr)

    • Workshop

    Hoe uw creativiteit aanspreken en verder ontplooien? 

    Meer informatie
  21. 14 okt

    Online Master Class: Google Analytics (fr)

    Hoe meet, analyseer en evalueer ik mijn online aanwezigheid?

    Meer informatie
  22. 15 okt

    Master Class: Persuasion (nl/fr)

    • Master Class
    • Workshop

    Hoe op een krachtige manier argumenteren?

    Meer informatie
  23. 18 okt

    Master Class: Digital Strategy (nl)

    • Master Class

    Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    Meer informatie
  24. 19 okt

    Master Class: Brainstorming Techniques (fr)

    • Master Class
    • Workshop

    Hoe tilt u met doeltreffende brainstormtechnieken uw creativiteit naar een hoger niveau?

    Meer informatie
  25. 20 okt

    Online Master Class: Customerproof Copy (nl)

    Hoe beoordeel ik of mijn reclameteksten optimale impact hebben?

    Meer informatie
  26. 21 okt

    Master Class: Sponsorship Impact (eng)

    • Master Class

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    Meer informatie
  27. 22 okt

    Online Master Class: The Sustainability Trilemma (nl)

    Adverteren over duurzaamheid? Niemand gelooft je toch.

    Meer informatie
  28. 25 okt

    Master Class: Media Training (nl)

    • Master Class

    Hoe bereid ik een interview voor en hoe ga ik om met journalisten?

    Meer informatie
  29. 26 okt

    Online Master Class: Client Brief (nl)

    Hoe geef ik een goede briefing?

    Meer informatie
  30. 27 okt

    Online Master Class: E-mail Marketing (nl)

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn e-mailcampagnes de beste respons opleveren?

    Meer informatie
  31. 08 nov

    Online Master Class: Predictive Marketing (fr)

    Hoe voorspellende algoritmes en machine learning inpassen in moderne marketing?

    Meer informatie
  32. 10 nov

    Online Master Class: Influencer e-marketing (nl)

    Hoe laat ik influencers de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

    Meer informatie
  33. 16 nov

    Online Master Class: Measuring Brand Health and Equity (eng)

    Hoe kan een merk alle facetten van haar gezondheid en waarde evalueren?

    Meer informatie
  34. 19 nov

    Master Class: Storytelling in Presentations (nl)

    • Master Class
    • Workshop

    Hoe overtuig ik een publiek en spreek ik kort en krachtig?

    Meer informatie
  35. 22 nov

    Online Master Class: GDPR Update (nl)

    General Data Protection Regulation (“GDPR”): een update

    Meer informatie
  36. 23 nov

    Online Master Class: Addressable TV (nl)

    Hoe kan men addressable TV optimaal inzetten en wat is de toegevoegde waarde ervan?

    Meer informatie
  37. 24 nov

    Online Master Class: Media Agency Management (nl)

    Hoe maximaliseer ik de bijdrage van mijn mediabureau?

    Meer informatie
  38. 25 nov

    Online Master Class: Google Analytics (nl)

    Hoe evolueer ik van platte statistieken naar actionable inzichten om mijn digitale aanwezigheid te verbeteren?

    Meer informatie
  39. 29 nov

    Master Class: Stakeholder Engagement (nl)

    • Master Class

    Hoe vertrouwen, input, draagvlak en engagement creëren bij interne en externe stakeholders?

    Meer informatie
  40. 30 nov

    Master Class: Customer Experience Management (fr)

    • Master Class

    Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?

    Meer informatie
  41. 01 dec

    Master Class: Service Logic Thinking in Digital Age (nl)

    • Master Class

    Hoe geeft de service logic een andere kijk op uw business?

    Meer informatie
  42. 02 dec

    Online Master Class: Transmedia Brand Storytelling (fr)

    Hoe de kernwaarden vinden om mijn verhaal rond op te bouwen? En hoe dat op een effectieve en duurzame manier verspreiden via verschillende media?

    Meer informatie
  43. 03 dec

    Master Class: Leader Attitude (fr)

    • Master Class

    Hoe zorg ik dat alle deuren voor me opengaan?

    Meer informatie
  44. 06 dec

    Online Master Class: Marketing Automation (nl)

    Marketing automation: wat betekent dat voor mijn organisatie en hoe begin ik er aan?

    Meer informatie
  45. 07 dec

    Online Master Class: Omnichannel Management in/after COVID-times (nl)

    Hoe reageren consumenten en retailers tijdens en na COVID-19 en wat is de impact hiervan op uw omnichannel aanpak?

    Meer informatie
  46. 09 dec

    Master Class: Brand Religions (nl)

    • Master Class

    Hoe als merk de juiste merkstrategie kiezen en het succes meten?

    Meer informatie
  47. 13 dec

    Master Class: Branding Constellations (nl)

    • Master Class

    Hoe kan ik via een systemische aanpak extra groei en sterke merkrelaties creëren?

    Meer informatie

Overzicht van afgelopen opleidingen