Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Opleidingsagenda

Ontdek onze nieuwe video opleidingen en geef een boost aan uw kennis 

Ontdek  

  1. 27 sep

    Online Master Class: The (potential) role of AI in marketing strategy (nl)

    • Master Class

    Hoe kan u AI efficiënt en slim inzetten in uw marketing- of communicatiestrategie?

    Meer informatie
  2. 28 sep

    Master Class: Plan Efficiency: Een jaarplan op 1 A4: OGSM de essentie (nl)

    • Master Class

    Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    Meer informatie
  3. 29 sep

    Online Master Class: Digital Media Audit (nl/fr)

    • Master Class

    Hoe doe ik een grondige controle van de digitale media bestedingen en performanties van mijn bedrijf?

    Meer informatie
  4. 04 okt

    Online Master Class: Implementing Trends for Innovations & Marcom campaigns (nl)

    • Master Class

    Hoe gebruik ik trends voor innovatie, business strategie en marketingcommunicatiecampagnes?

    Meer informatie
  5. 05 okt

    Online Master Class: Facebook Advertising (nl)

    • Master Class

    Hoe maakt u optimaal gebruik van Facebook advertenties in uw communicatiemix ?

    Meer informatie
  6. 06 okt

    Online Master Class: Judging Creativity (nl)

    • Master Class

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    Meer informatie
  7. 07 okt

    Communication Management College - Najaarscyclus 2021

    • Communication Management College

    De UBA Academy organiseert sinds 2008 het zeer gewaardeerde Communication Management College. Dankzij deze opleiding kunnen jonge adverteerders op korte termijn doeltreffend presteren in hun nieuwe functies.

    Meer informatie
  8. 08 okt

    Online Master Class: Content Marketing Strategy (nl)

    • Master Class

    Hoe bepaal ik mijn content marketing strategy?

    Meer informatie
  9. 11 okt

    Online Master Class: Social Selling for Lead Generation & Loyalty Building (nl)

    • Master Class

    Hoe social selling inzetten om (nieuwe) klanten te bereiken, een sterkere klantenbinding te realiseren en groei voor het bedrijf te realiseren?

    Meer informatie
  10. 12 okt

    Master Class: Plan Efficiency: Van visie naar actie, OGSM voor gevorderden (nl)

    • Master Class

    Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    Meer informatie
  11. 13 okt

    Master Class: Become More Creative (fr)

    • Master Class
    • Workshop

    Hoe uw creativiteit aanspreken en verder ontplooien? 

    Meer informatie
  12. 14 okt

    Online Master Class: Google Analytics (fr)

    • Master Class

    Hoe meet, analyseer en evalueer ik mijn online aanwezigheid?

    Meer informatie
  13. 15 okt

    Master Class: Persuasion (nl/fr)

    • Master Class
    • Workshop

    Hoe op een krachtige manier argumenteren?

    Meer informatie
  14. 18 okt

    Master Class: Digital Strategy (nl)

    • Master Class

    Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    Meer informatie
  15. 19 okt

    Master Class: Brainstorming Techniques (fr)

    • Master Class
    • Workshop

    Hoe tilt u met doeltreffende brainstormtechnieken uw creativiteit naar een hoger niveau?

    Meer informatie
  16. 20 okt

    Online Master Class: Customerproof Copy (nl)

    • Master Class

    Hoe beoordeel ik of mijn reclameteksten optimale impact hebben?

    Meer informatie
  17. 21 okt

    Master Class: Sponsorship Impact (eng)

    • Master Class

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    Meer informatie
  18. 22 okt

    Online Master Class: The Sustainability Trilemma (nl)

    • Master Class

    Adverteren over duurzaamheid? Niemand gelooft je toch.

    Meer informatie
  19. 25 okt

    Master Class: Media Training (nl)

    • Master Class

    Hoe bereid ik een interview voor en hoe ga ik om met journalisten?

    Meer informatie
  20. 26 okt

    Master Class: Client Brief (nl)

    • Master Class

    Hoe geef ik een goede briefing?

    Meer informatie
  21. 27 okt

    Online Master Class: E-mail Marketing (nl)

    • Master Class

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn e-mailcampagnes de beste respons opleveren?

    Meer informatie
  22. 08 nov

    Online Master Class: Predictive Marketing (fr)

    • Master Class

    Hoe voorspellende algoritmes en machine learning inpassen in moderne marketing?

    Meer informatie
  23. 10 nov

    Online Master Class: Influencer e-marketing (nl)

    • Master Class

    Hoe laat ik influencers de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

    Meer informatie
  24. 16 nov

    Online Master Class: Measuring Brand Health and Equity (eng)

    • Master Class

    Hoe kan een merk alle facetten van haar gezondheid en waarde evalueren?

    Meer informatie
  25. 19 nov

    Master Class: Storytelling in Presentations (nl)

    • Master Class
    • Workshop

    Hoe overtuig ik een publiek en spreek ik kort en krachtig?

    Meer informatie
  26. 22 nov

    Online Master Class: GDPR Update (nl)

    • Master Class

    General Data Protection Regulation (“GDPR”): een update

    Meer informatie
  27. 23 nov

    Online Master Class: Addressable TV (nl)

    • Master Class

    Hoe kan men addressable TV optimaal inzetten en wat is de toegevoegde waarde ervan?

    Meer informatie
  28. 24 nov

    Online Master Class: Media Agency Management (nl)

    • Master Class

    Hoe maximaliseer ik de bijdrage van mijn mediabureau?

    Meer informatie
  29. 25 nov

    Online Master Class: Google Analytics (nl)

    • Master Class

    Hoe evolueer ik van platte statistieken naar actionable inzichten om mijn digitale aanwezigheid te verbeteren?

    Meer informatie
  30. 29 nov

    Master Class: Stakeholder Engagement (nl)

    • Master Class

    Hoe vertrouwen, input, draagvlak en engagement creëren bij interne en externe stakeholders?

    Meer informatie
  31. 30 nov

    Master Class: Customer Experience Management (fr)

    • Master Class

    Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?

    Meer informatie
  32. 01 dec

    Master Class: Service Logic Thinking in Digital Age (nl)

    • Master Class

    Hoe geeft de service logic een andere kijk op uw business?

    Meer informatie
  33. 02 dec

    Online Master Class: Transmedia Brand Storytelling (fr)

    • Master Class

    Hoe de kernwaarden vinden om mijn verhaal rond op te bouwen? En hoe dat op een effectieve en duurzame manier verspreiden via verschillende media?

    Meer informatie
  34. 03 dec

    Master Class: Leader Attitude (fr)

    • Master Class

    Hoe zorg ik dat alle deuren voor me opengaan?

    Meer informatie
  35. 06 dec

    Online Master Class: Marketing Automation (nl)

    • Master Class

    Marketing automation: wat betekent dat voor mijn organisatie en hoe begin ik er aan?

    Meer informatie
  36. 07 dec

    Online Master Class: Omnichannel Management in/after COVID-times (nl)

    • Master Class

    Hoe reageren consumenten en retailers tijdens en na COVID-19 en wat is de impact hiervan op uw omnichannel aanpak?

    Meer informatie
  37. 09 dec

    Master Class: Brand Religions (nl)

    • Master Class

    Hoe als merk de juiste merkstrategie kiezen en het succes meten?

    Meer informatie
  38. 13 dec

    Master Class: Branding Constellations (nl)

    • Master Class

    Hoe kan ik via een systemische aanpak extra groei en sterke merkrelaties creëren?

    Meer informatie

Overzicht van afgelopen opleidingen