UBA Media Date 2019

UBA Media Date - Uw afspraak met de Belgische media
Hoe bouwen aan uw merk in een complex medialandschap ?

    Online
UBA Media Date 2019

Sprekers

  1. Johan Houben

    Johan Houben

    Media and Digital Marketing Director Europe, Mondelez

    Johan is Media & Digital Marketing Director bij Mondelez. Hij kan bogen op een indrukwekkende professionele carrière van meer dan 20 jaar die hem van Coca-Cola naar Mondelez heeft gebracht en waardoor hij een ruime internationale kennis kon ontwikkelen in media management, digitale marketing, brand management en marketing research.

    Johan gelooft in de kracht van data en is een hevig promotor van data driven marketing. Van zijn ervaring met metingen, data en analyses en de impact hiervan op merken en organisaties kan elke marketeer iets opsteken.

  2. Lars Silberbauer

    Lars Silberbauer

    Senior Vice President, Viacom Digital Studios

    Lars is Senior Vice President van Viacom. Hij woont en werkt in New York en is een van de leidinggevenden die bij Viacom Digital Studios de lijnen uitzetten.

    Alvorens hij in 2018 de overstap maakte naar Viacom leidde hij LEGO naar wereldwijd succes op de digitale media en hielp hij van de traditionele speelgoedfabrikant een volwaardig media- en entertainmentbedrijf te maken. 

    Daarnaast werkte hij 8 jaar bij de Deense staatsomroep DBC. Het grootste deel van zijn carrière stimuleerde hij innovatie en bedrijfstransformatie door in te zetten op verandering, met veel aandacht voor de bedrijfsresultaten en merkwaarde.

    Lars reisde voor zijn werk de wereld rond. Hij woonde in de VS en in Europa en richtte teams op in de VS, Denemarken, Shanghai en Singapore.

    In 2015 verkoos Adweek LEGO tot beste speelgoedmerk op Social Media en YouTube. Lars werd door The Holmes Report verkozen tot een van de 25 innovatiefste en invloedrijkste marketeers in Europa. Hij behaalde een BA en MA in Digital Media Science en een HD in Innovation and Organizational Strategy.

  3. Luc Suykens (BE)

    Luc Suykens (BE)

    CEO, UBA Belgium

    Luc Suykens is Harley Procter Brand Director bij Procter & Gamble Frankrijk, België en Nederland.

    Nadat hij afstudeerde aan de Kellogg School of Management, werkte hij voor P&G op verschillende marketing posities in brandmanagement op regionale, Europese en globale schaal.

    Hij werd in het verleden verkozen tot Marketeer van het Jaar en tot Master Marketer en trad op als voorzitter van de Effie Jury.

    In 2019 verkoos de Universiteit Antwerpen hem tot Alumnus van het Jaar. Tegenwoordig maakt hij als vicevoorzitter deel uit van het Executive Committe van UBA.

  4. Nathalie Taboch

    Nathalie Taboch

    General Manager France & Belgium, Ebiquity

    Nathalie heeft ruim 25 jaar ervaring in marketing en media. Ze werkte in opdracht van adverteerders, media- en consultancybureaus. Ze weet dan ook perfect waar adverteerders zich zorgen om maken en voor welke uitdagingen ze staan als gevolg van het veranderende medialandschap.

    In haar 18 jaar bij Henkel werkte ze het grootste deel als Marketing Manager en daarna als hoofd van de teams Media, CRM en Consumer Service. Ze werkte bijzonder nauw samen met de Parijse unie van adverteerders. Daarna veranderde ze het geweer van schouder en ging ze voor mediabureaus werken: eerst als General Manager bij Starcom, en later bij Carat. Daar was ze verantwoordelijk voor een groot aantal beursgenoteerde bedrijven.

    Bijna 5 jaar geleden ging ze bij Ebiquity aan de slag als General Manager voor de Franse en Belgische markten.

    Ebiquity is een toonaangevend onafhankelijk bureau dat advies verstrekt op het gebied van marketing en media. We streven ernaar merken te helpen de kracht van data, analytics en technologie te omarmen om de opbrengst van hun marketing te vergroten.

  5. Thierry Hugot

    Thierry Hugot

    Directeur Commercial et Marketing groupe Rossel, Président WE MEDIA

    Thierry Hugot is Commercieel en Marketing Directeur van de groep Rossel en Voorzitter van La Voix Médias en Rossel Advertising Frankrijk en België.

    Hij is Voorzitter van WE MEDIA.

  • Event
  • Events

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Deelname op basis van een persoonlijke uitnodiging.