-
Hoe creëert u waarde via data?
Aan het woord, Edwyn Gielen van Numberly. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding "Hoe kan ik data inzetten voor doeltreffende marketing?"
-
Welke zijn de meest voorkomende e-commerce modellen?
Aan het woord, Kristof Bossuyt van iO. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Wat zijn de uitdagingen en trends in e-commerce?"
-
Wat zijn de kanalen en tactieken om de awareness van uw merk te vergroten?
Aan het woord, Clo Willaerts, Digital Marketing Expert. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding "Hoe de customer journey benutten voor digital marketing"
-
Hoe kan u data correct en duurzaam verzamelen, beheren en delen?
Aan het woord, Florent Diverchy van Produpress. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding "Hoe kan ik data correct en duurzaam verzamelen, beheren en delen?"
-
Wat zet u best in het contract met uw bureau?
Aan het woord, Martine Ballegeer van Pitchpoint. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding "Hoe selecteer ik mijn bureau en organiseer ik een pitch?"
-
Hoe de inhoud van een pagina optimaliseren voor zoekmachines?
Aan het woord, Ariane Ledent van Emakina. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding "Hoe meer bezoekers lokken met SEO?"
-
Hoe koppelt u uw communicatiestrategie aan de verschillende stadia van de marketing funnel?
Aan het woord, Florent Diverchy, Marketing Intelligence Manager bij Produpress. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding "Hoe bouw je een authentieke en doeltreffende communicatiestrategie?"
-
Wat is de impact van reclame in dagbladen en hoe kunnen we deze verbeteren?
Aan het woord, Bruno Liesse, Senior Consultant bij Polaris. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding 'Welke rol speelt geschreven pers in een strategisch communicatieplan?'
-
Wat is Performance Marketing?
Aan het woord Edwyn Gielen, Verantwoordelijke Media bij Numberly. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding "Hoe kan ik data inzetten voor doeltreffende marketing?"
Een samenvatting van de video:
-
Hoe kan audio uw merk boosten?
Aan het woord, Elke De Vuyst, Marketing & Communication Manager bij Vanden Borre. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding 'Wanneer, waarom en hoe gebruik ik radio in mijn communicatieplan?'
-
Wat is Connected Commerce?
Connected commerce verwijst naar de naadloze integratie van online en in-store winkelervaringen waardoor klanten op hun voorwaarden kunnen winkelen, van productontdekking tot aankoop en levering.
-
Wat is 'Community Marketing'?
Community marketing is een vorm van marketing die zich richt op het opbouwen en onderhouden van relaties tussen een bedrijf en zijn klanten.
-
Wat is 'AI generated content'?
Heeft u al gehoord van “ChatGPT” of “Bard”? De kans is erg groot want het topic ‘AI generated content’ is alomtegenwoordig.
-
Wat is CPG?
CPG is de afkorting voor 'Consumer Packaged Goods' en verwijst naar producten voor huishoudelijk gebruik die door de meeste consumenten dagdagelijks gebruikt worden en die regelmatig worden vervangen. Enkele voorbeelden zijn voeding, dranken, wasmiddelen, cosmetica, batterijen, enzovoort.
-
Wat is Identity Resolution?
Het afgelopen decennium is het aantal touchpoints tussen klanten en bedrijven explosief gestegen. Een customer journey spreidt zich nu veelal over een aantal apparaten.
-
Wat is Domain Authority?
Domain Authority (DA) is een metric die door Moz werd ontwikkeld en die voorspelt hoe waarschijnlijk het is dat een domein in de resultaten van de zoekmachines zal verschijnen en hoe goed een website scoort vergeleken met andere websites.
-
Wat is een Brain-Computer Interface?
De Brain-Computer Interface (BCI) is een communicatiesysteem dat in één of twee richtingen werkt en apparaten via een hersensignaal aanstuurt. De BCI bouwt een brug tussen menselijke gedachten en een computersysteem.
-
Wat is BOPIS?
BOPIS is een term die vooral in de detailhandel wordt gebruikt.
-
Wat is hyper-personalization?
Personalisatie is een eerder eenvoudig gegeven, waarbij de naam van de consument wordt vermeld of berichten worden afgestemd op zijn/haar voorkeuren en/of gedrag. Hyperpersonalisatie gaat nog een stap verder.
-
What is cohort?
Cohorten vormen een alternatief voor third-party cookies.
-
Wat is een digital token?
Een digitale voorstelling van waarde of rechten die online wordt aangeboden en verkocht.
-
Wat is Digital Fashion?
Digitale mode, ook wel virtuele of immateriële mode genoemd, omvat kledingstukken, accessoires of schoeisel die alleen op webplatforms bestaan.
-
Wat is Haptic Technologies?
Technologieën die een beroep doen op de tastzin van de gebruiker om een diepere en meer meeslepende ervaring te bieden.
-
Wat is Creator economy?
Creator Economy is een door software gefaciliteerd ecosysteem dat makers in staat stelt inkomsten te verwerven uit hun creaties.
-
Wat is Web3?
Het volgende tijdperk van het web zal gebaseerd zijn op blockchain, decentralisatie en digitale token-economie. Maar hoe is het ontstaan?
-
Wat zijn NFT's?
Non-fungible tokens, of NFT's, zijn digitale tokens die bestaan op een blockchain met unieke identificatiecodes en metadata die hen van elkaar onderscheiden.
-
Wat is DAO?
Een Decentralised Autonomous Organisation (DAO) is een crypto-native gemeenschap die gebruik maakt van de blockchain om het bestuur te beheren.
-
Wat is de Metaverse?
In zijn huidige vorm is de metaverse een digitale ruimte die aspecten van sociale media, online gaming, augmented reality (AR), virtual reality (VR) en cryptocurrencies combineert om gebruikers in staat te stellen virtueel te interageren. Maar wat is het nog?
-
Wat is post-purpose brand?
Veel merken zijn nog steeds bezig met het bepalen van hun ‘purpose’. Zij doen hardnekkige pogingen om een meer duurzame en proactieve missie neer te schrijven. Een 'post-purpose brand' beseft dat het onvoldoende is om een purpose te definiëren en een duurzaam traject op te zetten.
-
Wat is alternet economies?
'Alternet economies' is een macro-trend die gaat over radicale digitale waardesystemen en alternatieve virtuele economieën.
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- 8
- Volgende pagina