Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Vragen ivm uw inschrijving

Waarom heb ik een account nodig?

Om te kunnen inschrijven voor de UBA-activiteiten (events, opleidingen, expert communities) hebt u een account nodig. Deze account geeft u toegang tot uw persoonlijke webspace “My UBA” waar u heel gemakkelijk uw inschrijvingen en andere voorkeuren kan beheren.

Als ik me wil inschrijven, moet ik me inloggen. Hoe weet ik wat mijn gebruikersnaam is?

In de e-mails die u ontvangt van UBA, vermelden we telkens onderaan uw gebruikersnaam. Indien u die niet kent, kan u altijd op ‘wachtwoord vergeten’ klikken en een nieuw wachtwoord opvragen.

Wat als ik nog geen account heb?

Dan kan u via de inschrijvingspagina klikken op ‘account maken’. Vul uw gegevens in en klaar. U komt vervolgens terug op de inschrijvingspagina terecht van de activiteit waarvoor u zich wou inschrijven.

Ik wil meerdere personen inschrijven voor een activiteit. Kan dat?

In het kader van de recente privacy wetgeving (GDPR) vragen we aan alle gebruikers om een eigen account aan te maken op de website. Indien dat niet mogelijk is, kan u de accounts aanmaken in naam van deze personen en hen dan vervolgens inschrijven. Zorg er nadien wel voor dat u de inlog gegevens aan de betreffende personen bezorgt. En let er zeker op dat elke persoon een uniek e-mail adres heeft.

De factuur wordt betaald door een ander bedrijf dan mijn bedrijf. Is dat mogelijk?

Ja, tijdens het inschrijvingsproces kan u een ander facturatieadres invullen.