Tijdens een online meeting nemen we u mee naar de essentie van relevante nieuwe boeken over marketing & communicatie.
Voor iedereen die op de hoogte wil blijven maakt UBA een selectie van relevante boeken. Vervolgens nodigen we de auteur uit om de krachtlijnen van het boek toe te lichten in een videomeeting. Zo bent u meteen mee met de boeken die ertoe doen. Deelname aan een UBA Book it is gratis.
-
Online
Sprekers
-
Gino Verleye
Hoofddocent statistische modellering en onderzoeksmethodologi, UGent & VUBProf. Dr. Gino Verleye is hoofddocent statistische modellering en onderzoeksmethodologie aan de Universiteit Gent en de Vrije Universiteit Brussel. Sinds enkele jaren is hij betrokken bij duurzaamheidgerelateerde consumentenstudies, met een focus op voorspellend segmentatieonderzoek.
-
Wim Vermeulen
Director Strategy and Sustainability, BubkaWim Vermeulen is directeur strategie en duurzaamheid bij Bubka en auteur van het boek “Marketing for the mad (wo)man of tomorrow”. Als internationaal keynote spreker inspireerde hij al duizenden mensen.
Expert in marketing effectiveness, brand & communication strategy en gepassioneerd door duurzaamheid en sustainability. Hij kan dus als geen ander de brug maken tussen marketing effectiveness en sustainability.
- Event
- Sponsoring & Events