UBA Book it "Homo Digitalis"

Tijdens een online meeting nemen we u mee naar de essentie van relevante nieuwe boeken over marketing & communicatie.
Voor iedereen die op de hoogte wil blijven maakt UBA een selectie van relevante boeken. Vervolgens nodigen we de auteur uit om de krachtlijnen van het boek toe te lichten in een videomeeting. Zo bent u meteen mee met de boeken die ertoe doen. 

    Online

Sprekers

  1. Thierry Geerts

    Thierry Geerts

    Country Director, Google

    Thierry Geerts is vader van 4 kinderen en studeerde in 1989 aan de Vrije Universiteit Brussel af als Solvay Handelsingenieur. Na zijn studies begon hij zijn carrière als auditor bij Coopers & Lybrand (nu PWC). In 1993 werd hij algemeen directeur van een industriële wasserij, maar zijn passie voor media, online marketing en innovatie bracht hem er al snel toe om die job in te ruilen voor een positie in het management of bestuur bij onder andere Corelio Publishing, Radio Nostalgie, Clickx en Passe-Partout. In 2008 werd hij CEO bij Corelio Business Development en Arkafund.

    Sinds 2011 is hij Country Director bij Google Belgium-Luxembourg. Zo bevindt hij zich in het hart van de digitale revolutie, marketing en het innovatieve ondernemerschap.

    Bovendien is hij lid van de Digital Minds for Belgium en AI4Belgium, een expertisegroep van vicepremier De Croo, Le Conseil du Digital van de Waalse minister van Economie en het bestuur van IAB Europe. Hij is de auteur van Digitalis, how to reinvent our world (NL/FR/ENG/CHIN) en Homo Digitalis (NL/FR). In 2019 riep AMMA hem uit tot Mediapersoonlijkheid van het jaar.

  • Event
  • Research & Insights
  • Employer branding

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Bent u geen lid van UBA? Ook u kan zich voor dit UBA-event gratis inschrijven. 

Indien u vragen heeft, contacteer ons via contact@ubabelgium.be.