In Store Communication (nl/fr)

Hoe zorg ik voor een maximale impact van in-store communicatie op het gedrag van de shopper?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Valmire Mulaj

    Valmire Mulaj

    Research Consultant, Haystack

    Valmire Mulaj is Research Consultant bij Haystack

  2. Wim Hamaekers

    Wim Hamaekers

    Founder, OneInchWhale

    Wim Hamaekers is een expert in consumenten en shopper gedrag en is gepassioneerd over hoe consumenten en shoppers zich gedragen en beslissingen nemen.  Dit leidde tot de ontwikkeling van methodes en aanpakken om het consumentengedrag beter te doorgronden waarmee hij 3 Esomar awards won. Wim heeft meer dan 20 jaar ervaring aan klant- en agentschapszijde.  Hij is hiernaast ook gastdocent aan de Vrije Universiteit Brussel, De Artevelde Hogeschool en Erasmus University in Rotterdam, en een veelgevraagd keynote speaker op internationale congressen.

    Wim Hamaekers en Jasper Scheir zijn oprichters van One Inch Whale, een insights consultancy bedrijf dat mensen en merken wil helpen relevant en duurzaam te zijn in een steeds complexere wereld.  Ze zoeken hierbij naar agile en kost efficiënte oplossingen zonder aan diepgang, nodig om gefundeerd beslissingen te nemen, te verliezen. Gezien het belang van kleur in onze beslissingen richtten ze onlangs een joint Venture Research & Visual Nudging op met Color Navigator.

  • Advanced
  • E-commerce & Sales

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.