Digital Storytelling (fr)

Hoe verwerk ik digitale, impactvolle content in mijn marketingstrategie?

  • Master Class
    Online
  • 13:15 - 13:30
    • Onthaal

  • 13:30 - 17:00
    • Programma

      Cyril Jamelot , Managing Director of Morpho Blue

      Strategie: 

      • KPI en doelstellingen
      • Rol van digitale communicatie in de realisatie van de doelstellingen
      • Digitale kanalen
      • ROI en oplossing voor het probleem

      Storytelling: 

      • Fundamenten van een verhaal
      • Doelgroep bepalen en segmenteren
      • Impact – Spanning – Relevantie – Geloofwaardigheid – Coherentie 
      • Transmediale en crossmediale aanpak
      • Oefening en interactie

      Voorbeelden en tegenvoorbeelden

  • Beginner
  • Skills

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.