Sales Spirit for Marketeers (fr)

Hoe ontwikkel ik een commerciële mentaliteit om mijn marketingdoelstellingen te versterken?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Caroline Delhaye

    Caroline Delhaye

    Associate, Feydin

    Caroline DELHAYE is vennoot bij FEYDIN. Als marketingdeskundige heeft ze ruim 15 jaar ervaring in de FMCG (Nestlé, Leonidas, Sofidel). In haar huidige functie begeleidt ze organisaties om ze doeltreffender te leren werken en de behoeften van sales te stroomlijnen met de doelstellingen van marketing. Caroline geeft ook advies inzake het rekruteren van specifieke profielen voor marketing- en salesfuncties.

  2. Vincent Mefflet

    Vincent Mefflet

    CEO, Feydin

    Vincent Mefflet is bovenal een ondernemer met passie: hij is oprichter van FEYDIN, een internationaal consultancybureau dat op een vernieuwende manier advies geeft inzake bedrijfs- en verkoopstrategieën. Daarnaast stapte hij ook mee in de Belgische start-up CERVO Hospitality. In een vroeger leven zetelde hij in het directiecomité van Gallagher France en werkte hij voor grote bedrijven als Sage France, Aventis en Mobistar. Vincent tekende ook de lijnen uit van de strategie en commerciële prestaties voor de hele Orange-groep (B2B).

  • Beginner
  • E-commerce & Sales

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.