Reputation & Crisis Communication (nl)

Hoe kunnen marketeers en PR-specialisten beter samenwerken wanneer het fout loopt?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Eveline De Ridder

    Eveline De Ridder

    Partner, Whyte Corporate Affairs

    Eveline De Ridder heeft 20 jaar expertise in reputatiemanagement van bedrijven en instellingen. Vooraleer zij hierin actief was, schreef ze als freelance journaliste voor het magazine Elle en werkte ze in event communicatie waar ze projecten coördineerde voor onder meer de festiviteiten rond de eeuwwisseling in Brussel Stad. Daarna ging ze aan de slag bij het communicatie adviesbureau Interel, waar ze doorgroeide tot Associate Director en een team met o.a. specifieke expertise in gezondheid- en voedingsissues en de medische sector onder haar hoede had.

    Door de outsourcing opdrachten (o.a. als woordvoerder bij Inbev) die zij vervulde kent zij ook het professionele leven van binnenuit een onderneming en weet zij die twee werelden met elkaar te verzoenen.

    In 2008 was Eveline één van de mede-oprichters van Whyte Corporate Affairs en een echte ambassadrice van de geïntegreerde Corporate Affairs aanpak waaraan ze een digitale toets geeft. Momenteel adviseert ze klanten zoals MediaMarkt, Nutricia, Danone, The Belgian Alliance for Sustainable Palm Oil, Medtronic, Makro…

    Eveline is een ervaren en enthousiaste spreker over alle Corporate Affairs gerelateerde onderwerpen zoals stakeholder engagement, crisis communicatie en social media.

  • Advanced
  • Public Affairs

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.