Digital Integration (nl)

Hoe strategisch inzetten op digitale marketing?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Sarah Steenhaut

    Sarah Steenhaut

    Managing Partner, Callebaut Collective

    Prof. Dr. Sarah Steenhaut is founding partner bij Callebaut Collective. Sarah adviseert en ondersteunt organisaties en individuen bij strategische uitdagingen in marketing en business vanuit een diepgaande analytische aanpak. Digitaal is hierbij een inherent element van de gedefinieerde strategieën en oplossingen.

    Als professor aan Universiteit Gent, faculteit Economie en Bedrijfskunde doceert Sarah Digital Marketing. Met deze cursus bereidt zij masterstudenten voor op een quick start als hands-on marketeers met aangescherpte digitale skills.

  • Brand Strategy
  • Beginner
  • Brand Strategy

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.