Client Brief (nl/fr)

Hoe geef ik een goede briefing?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Alex Thoré

    Alex Thoré

    CEO, Proximus

    Succesvolle marketing communicatie creëren met impact op merk en verkoop… daar heeft Alex heel wat kaas van gegeten. He deed dit bij Procter&Gamble, Pernod Ricard, Danone, Coca-Cola en Proximus.  Over de laatste jaren leidde hij een doorgedreven digitale communicatie transformatie bij Proximus dat beloond werd met een gouden Annual Master in Media Award.  Kortom, Alex heeft wel wat tips over wat een goede ‘brief’ moet bevatten.

  2. Stéphane Buisseret

    Stéphane Buisseret

    CEO, AIR

    Stéphane is sinds 2008 CEO van het bureau AIR - Advertising Agency of the Year 2013.

    Daarvoor was Stéphane CEO van Leo Burnet.

  • Brand Strategy
  • Beginner
  • Agency

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.