B2B Social Content Strategy (fr)

Hoe kan ik de integratie van sociale media in mijn B2B contentstrategie verbeteren?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Muriel Vandermeulen

    Muriel Vandermeulen

    Associate Director, We Are The Words

    Muriel is directrice van We Are the Words, een adviesbureau dat privébedrijven, openbare instellingen en niet-gouvernementele organisaties met raad en daad bijstaat op het gebied van contentstrategie en -marketing.
    Door haar jarenlange expertise staat het bureau internationaal hoog aangeschreven bij verschillende persgroepen (Le Monde, L'Avenir.net, CFPJ, ...), grote ondernemingen (Airbus, Autoscout24, Fiskars, HomeAway, Ixina, Lego France, Touring Assurance, Vaillant, ...), hogescholen (IHECS FC, Technofutur TIC) en ministeries in België, Luxemburg en Frankrijk.
    Mede dankzij haar verdienste als schrijfster van het naslagwerk "Stratégie de contenu Web, la revanche de l'éditoriale" wordt Muriel ook vaak gevraagd voor workshops en conferenties in onder andere België en Frankrijk.

  • Beginner
  • B2B

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.