#Parentfriendly Marketing (nl)

De doelgroep gezinnen bereiken in een veranderende advertentiewereld, hoe doe je dat?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Anne Cornut

    Anne Cornut

    Co-founder, Maison Slash

    Anne Cornut heeft een salesachtergrond en kent dankzij haar populaire familieblog, www.mamavanvijf.be, de influencing-wereld op haar duimpje.

  2. Ingrid Renders

    Ingrid Renders

    Co-founder & MAnaging Partner, Maison Slash

    Ingrid Renders is mediamadam en storyteller in hart en nieren, met een verleden bij onder andere Eén, Ketnet en Bruzz.

  • Brand Strategy
  • Beginner
  • Branding
  • Brand Strategy

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.