Social Selling (nl/fr)

Hoe kan ik leads genereren via Social Selling?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Benny Van Calster

    Benny Van Calster

    Partner, Minds&More

    Benny heeft ruim 20 jaar ervaring en expertise opgebouwd als manager in sales, marketing, branding en communicatie, met een focus op B2B, dienstverlening, ICT en technologie.

    Als Marketing & Business Development Director voor EMEA bij Xircom (divisie Intel) was hij nauw betrokken bij het portfoliobeheer en de ontwikkeling van de producten voor de Europese markt, customer & channel marketing en alle domeinen van marketingcommunicatie. Toen Xircom onderdeel werd van Intel, werd hij Benelux Manager of Retail and Market Development.

    Daarna ging hij aan de slag bij Taxipost als Head of Marketing, waar hij het project leidde rond de integratie van pakjes binnen De Post. Benny vervulde ook een aantal interims als product marketing manager voor Europa, Sales & Marketing manager...

  2. Thierry Moubax

    Thierry Moubax

    Partner, Minds&More

    Thierry is een strategisch, multicultureel expert met meer dan 20 jaar internationale ervaring in marketing, business development en innovatie in bedrijven en als consultant voor kmo's en start-ups.

    Als ondernemer richtte hij een eigen appbedrijf op, met remote freelancers die hij op online platformen aantrok. Zijn apps werden inmiddels meer dan 3 miljoen keer gedownload.

    Thierry helpt bedrijven met het uitwerken van hun groeistrategie door nieuwe producten te bedenken en lanceren, meer leads te genereren en converteren, de customer journey en klantenbinding te verbeteren, en nieuwe rendabele strategieën te creëren. Daartoe vertaalt hij elke strategie in tactische doelstellingen en uitvoerbare roadmaps. En in tegenstelling tot veel consultants doet hij ook wat hij preekt: hij helpt met de implementatie van de roadmap.

  • Beginner
  • E-commerce & Sales

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

SMA-leden: deelname is inbegrepen in het SMA-lidmaatschap. Maximaal 3 inschrijvingen per deelnemer per jaar.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.