Sponsorship Impact (eng)

Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

  • Master Class
    Online
  • 13:15 - 13:30
    • Onthaal

  • 13:30 - 16:30
    • Programma

      Andy Hancock , Managing Director of VAAV Consulting

      Het programma bestaat uit verschillende onderdelen aan de hand waarvan u uw sponsorprogramma’s beter leert renderen:

      1. Hoe werkt u relevante sponsordoelstellingen uit?
      2. Hoe selecteert u een sponsor met behulp van een Sponsorship Selector model?
      3. Hoe creëert u zoveel impact dat uw merk in het algemeen geheugen blijft hangen?
      4. Hoe meet u de impact van die sponsoring?

      We geven u een aantal praktijkvoorbeelden en casestudy’s van merken die deze stappen met succes geïmplementeerd hebben.

      Daarnaast doen we een rollenspel om de leerstof in de praktijk toe te passen.

      Tot slot bekijken we samen met u de Gouden Regels van sponsoring: de do’s en don’ts van een succesvol sponsorprogramma.

  • Beginner
  • Sponsoring
  • Sponsoring & Events

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.