Activate your data (nl)

Hoe uw KPI's aan uw digitale prestaties linken? 

  • Master Class
    Online
  • 13:15 - 13:30
    • Onthaal

  • 13:30 - 17:00
    • Programma

      Ben Vroemans , Digital Performance marketing Lead of Digipolitans
      • data zijn alomtegenwoordig. Maar wat is de reële impact ervan op uw bedrijf?
      • leer hoe u in 5 stappen bepaalt welke relevante data (= data met een reële impact op uw bedrijfsdoelstellingen) u moet volgen en beoordelen. 
      • teken zelf uw 'metrics tree' uit en ontdek welke data u bovenal moet volgen en beoordelen naargelang uw bedrijfsdoelstellingen.
      • breng uw relevante data in kaart over de verschillende stappen van de consumer journey heen.
      • leer uw data correct te interpreteren. Aan de hand van concrete voorbeelden tonen we u welke valkuilen u moet omzeilen en geven we u een aantal nuttige tips.
  • Beginner
  • Marketing Automation

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.