GEANNULEERD: SMA Digital Transformation in Sales & Retail (nl)

Hoe uw proces van digitale transformatie intern opstarten?

    Online

Sprekers

  1. Bert Hendrickx

    Bert Hendrickx

    docent omnichannel retail, Tree Company/ UCLL

    Bert (31) is een digital enthusiast die wordt getriggerd door de digitale mogelijkheden voor media, retail en maatschappij. Nadat hij bij online dataverzamelaar iVOX (2010) de waarde van digitale data leerde kennen, deed hij ervaring en kennis op bij marktonderzoeksbureau GfK. Daar richtte hij in 2013 de Belgische afdeling voor digital market intelligence op. Hij begeleidde verschillende retail- en mediaklanten met en doorheen hun digitale projecten. In 2015 versterkte hij het wereldwijde GfK-team.

    Sinds 2018 brengt hij met Tree company de digitalisering ook tot bij overheden en organisaties om maatschappelijk engagement en burgerparticipatie te innoveren ('GovTech' en 'CivicTech'). Tree company is onder andere bekend van de verkiezingsapplicaties van de VRT en Het Nieuwsblad (Stemtest, Stemcheck) en van digitale projecten die gebaseerd zijn op openbare data zoals 'Ze werken voor jou' en 'Je Gemeente Telt'.

    Bert was in verschillende omgevingen werkzaam, maar altijd waren digitale mogelijkheden de rode draad. Hij besloot zijn ervaringen academisch te onderbouwen, wat hem een Vlerick-certificaat voor digitale transformatie (2018) opleverde. Tot slot is Bert als docent omnichannel retail verbonden aan de UCLL.

  • Invite Only

Sorry, deze bijeenkomst is geannuleerd

Prijzen

SMA-leden: deelname is inbegrepen in het SMA-lidmaatschap. Maximaal 3 inschrijvingen per deelnemer per jaar.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.