GEANNULEERD: Measuring Brand Health and Equity (eng)

Hoe kan een merk alle facetten van haar gezondheid en waarde evalueren?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Tamara Cortoos

    Tamara Cortoos

    Business Director, Haystack Research Consulting

    Tamara is geboren en getogen in België. Ze begon haar carrière in 2000 in Londen bij Hall & Partners, een bedrijf dat strategisch advies verstrekt onder andere inzake branding en communicatie. Daar verwierf ze diepgaande kennis over brand health tracking en het beoordelen van communicatie. In 2009 verruilde ze Europa voor Australië, waar ze mee haar schouders zette onder Hall & Partners Australia. In de vijf jaar daarna werkte Tamara voor Pollinate, waar ze als Head of Quantitative Research haar stempel drukte met een sterke focus op innovatie, cocreatie en merkstrategie. Begin 2016 haalde Lonergan Research haar binnen als Managing Director. Haar missie? Het bedrijf herpositioneren, het klantenbestand vergroten, de interne productentoolkit ontwikkelen en teams voor kwantitatief en kwalitatief onderzoek opleiden. In 2018 keerde ze naar België terug, bij Haystack. Doorheen haar carrière werkte Tamara voor klanten uit de meest uiteenlopende sectoren. Dat maakte haar takenpakket er niet minder gediversifieerd op (pre-testing, brand health tracking, segmentatie en U&A, communicatiebeoordeling, concept- en producttesten en 'blue sky' onderzoek) en vormde haar tot de talentrijke onderzoekster die ze nu is. Tamara is een expert in strategische storytelling. Ze waakt erover dat haar klanten juist dat doen wat nodig is om het verschil te maken.

  • Beginner
  • Research & Insights

Sorry, deze bijeenkomst is geannuleerd

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.