Programmatic Advertising (nl)

Wat zijn de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Programmatic Advertising? En hoe kunnen we ze dagelijks aanhouden?

  • Master Class
    Online

new.pngWat zijn de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Programmatic Advertising? En hoe kunnen we ze dagelijks aanhouden?

Tijdens een namiddag maken marketeers kennis met de wereld van programmatisch adverteren. Ze ontdekken welke de nieuwste trends en ontwikkelingen zijn en leren de praktijk in hun dagelijkse activiteiten toe te passen.

Leerdoelen

Concreet worden de strategische en tactische mogelijkheden van programmatisch adverteren toegelicht.

  • Hoe zet u een goede programmatische campagne op en op welke KPI's kunt u uw campagnes baseren?
  • Welke instrumenten hebt u echt nodig?

We bespreken ook wat in de ogen van een adverteerder de valkuilen kunnen zijn, maar verschaffen daarnaast praktische inzichten inzake brand safety, advertentiefraude en GDPR.

Wat leert u bij deze sessie?

Hoe u meer inzichten en ROI uit uw programmatische campagnes haalt.

Voor wie?

Marketeers, mediamanagers 

Niveau

Beginner, marketeers en mediamanagers met een basiskennis van programmatisch adverteren die dieper op het onderwerp willen ingaan.

Taal

De slides van de opleiding zijn in het Engels. 
De opleiding wordt gegeven in het Nederlands.

Programma

  • Beginner
  • Media

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.