Consumer Insights: The Ethnic Consumer (nl)

Hoe kunnen we de multiculturele consument beter begrijpen en bereiken?

  • Master Class
    Online

new.pngHoe kunt u deze consument begrijpen en bereiken?

  • 1/5 van de Belgen heeft een migratieachtergrond of minstens één ouder met buitenlandse geboortenationaliteit
  • deze multiculturele consumenten vertonen ander consumentengedrag en wensen anders getarget te worden
  • Éen van de verschillen is het gedrag tijdens Westerse sleutelmomenten (Kerstmis, Pasen,…) vs het koopgedrag tijdens andere multiculturele sleutelmomenten (Chinees nieuwjaar, Rammadan, Offerfeest...)

Vaak wordt deze diversiteit vergeten én onderschat, waardoor bedrijven en merken vandaag heel wat kansen laten liggen.

Leerdoelen

  • Inzichten verkrijgen in het shoppingedrag van de etnische consument
  • DefinieĢˆren van opportuniteiten mbt deze consument
  • Concrete en praktische DYI tips om met de inzichten aan de slag te gaan

Voor wie?

Marketing, Market research

Niveau

Beginner

Taal

De slides van de opleiding zijn in het Engels. 
De Master Class wordt aan de basis gegeven in het Nederlands.

Programma

  • Beginner
  • Research & Insights

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.