Online Master Class: Instore Communication (nl)

Hoe zorg ik voor een maximale impact van Instore Communicatie op het gedrag van de shopper?

    Online

Deze training wordt online gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt een bevestigingsmail met verdere instructies.

Hoe zorg ik voor een maximale impact van Instore Communicatie op het gedrag van de shopper?

In het digitale tijdperk, lijkt de fysieke winkel aan impact te verliezen. Niets is minder waar. Fysieke winkels blijven een belangrijk contactpunt en dat is ook waarom ook heel wat e-retailers een fysieke winkel openen. Waar in een online omgeving prijs vaak hoogtij viert, biedt de fysieke winkel meer vertrouwen aan shoppers en draagt die bij aan een authentieke winkel- én merkbeleving. Naast het aanbod en de service, is ook de instore communicatie én de winkelinrichting van cruciaal belang om consumenten een gewenst gedrag te doen stellen. Als shoppers willen we immers zo snel en intuïtief mogelijk beslissingen nemen, beslissingen die vaak onbewust genomen worden. Het is belangrijk om inzicht te verwerven in deze beslissingsprocessen om zo in het winkelpunt het verschil te maken. Tegelijk is het erg belangrijk de juiste link te leggen met de digitale wereld. 

Topics

  • Theoretisch framework. Krijg inzicht in de beslissingsmechanisme van de shopper in het winkelpunt.
  • Wat zijn de belangrijkste uitdagingen in het winkelpunt?
  • Hoe impact creëren op het shopgedrag middels instore communicatie? 
  • Hoe ervoor zorgen dat de beleving van beide werelden (fysiek en online) vloeiend in mekaar overgaan?
  • Tips & Tricks voor instore communicatie.

Na het volgen van deze opleiding

  • Kan u uw instore communicatie strategie beter afstemmen op de onbewuste shopper
  • Leert u de principes van impactvolle instore communicatie toe te passen

Voor wie?

Iedereen die zich in een bedrijf bezig houdt met instore communicatie van prijscoupon over displays tot en met categorie management of winkelinrichting.

Taal

De opleiding wordt gegeven in het Nederlands.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

Programma

  • Beginner
  • Online Master Class
  • E-commerce & Sales

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 

Niet-leden: 280 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.