Online Master Class: Voice Marketing (fr)

Hoe het tijdperk van voicemarketing ingaan?

    Online

Hoe het tijdperk van voicemarketing ingaan?

Spraak is en wordt de volgende nieuwe disruptie met een positieve invloed op ons dagelijkse leven en een echt slagveld voor alle marketeers. Daarom organiseren UBA en WAVEMAKER samen een sessie over Spraak met de bedoeling om adverteerders meer uitleg te geven over deze nieuwe evolutie zodat ze dit voicemarketingtijdperk met kennis van zaken kunnen instappen.

Wist u dat?

  • 70% van de eigenaars van een smart speaker gebruikmaakt van voice shopping
  • 980 000 Belges (16%) al een smart speaker hebben
  • meer dan 30% van het klassieke mediaverbruik (tv & radio) evolueert richting smart speaker
  • 50% van alle zoekopdrachten binnenkort via spraak zal gebeuren
  • de merken een echte stemidentiteit zullen moeten ontwikkelen om zichzelf te onderscheiden van de concurrentie

In deze sessie leert u de theoretische en praktische basisprincipes van Voice Marketing om uw kennis verder te verdiepen en de juiste voicemarketingstrategieën voor uw merken te ontwikkelen.

Leerdoelen

Na de sessie hebt u een duidelijk overzicht van hoe stemassistenten en smart speakers werken en welke mogelijkheden er voor u bestaan in het spraaktijdperk.

Voor wie? 

Leden van Sales- en Marketingteams

Niveau

Beginner

Taal

De opleiding wordt gegeven het Frans, de slides zijn in het Engels.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

  • Beginner
  • Online Master Class
  • Data & Technology

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 140 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • Standaard: € 280 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Deze training wordt online via Zoom gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt verdere instructies per mail.