Online Master Class: Consumer Insights: Ads & Age (nl)

Hoe kunt u de nieuwe zilveren consument begrijpen en bereiken?

    Online

Sprekers

  1. Filip Lemaitre

    Filip Lemaitre

    Founder & Partner, Bureau50

    De lesgever Filip Lemaitre, zelf volbloed babyboomer, adviseert en begeleidt met bureau50 bedrijven, overheden en organisaties die het zilveren marktsegment willen bedienen, bereiken, betrekken en aan zich willlen binden. Bedrijven als Beiersdorf (Nivea), Delhaize, Greenpeace, … deden al beroep op de expertise van bureau50

  2. Stefan Doutreluingne

    Stefan Doutreluingne

    strateeg, bureau50.be

    Na meer dan 30 jaar actief te zijn geweest in zijn eigen communicatiebureau startte Stefan samen met Filip Lemaitre het eerste doelgroepbureau voor 50+ in België op.  Stefan staat in voor de strategische vertaling van de 50+inzichten in werkbare  communicatie- & marketingstrategieën waarmee bedrijven, overheden en organisaties meteen aan de slag kunnen.

  • Beginner
  • Online Master Class
  • Research & Insights

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 140 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • Standaard: € 280 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Deze training wordt online via Zoom gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt verdere instructies per mail.