Online Master Class: Consumer Insights: Ads & Age (nl)

Hoe kunt u de nieuwe zilveren consument begrijpen en bereiken?

    Online

Hoe kunt u de nieuwe zilveren consument begrijpen en bereiken?

De wereldbevolking wordt ouder. Doemdenkers spreken over ‘the gray tsunami’ ondanks de voorspelling van McKinsey dat de economische groei in West-Europa de komende 15 jaar voor meer dan de helft op rekening van 60+ zal geschreven worden. Daarom heeft Bureau50 het liever over ‘the silver reservoir’.

Leerdoelen

Tijdens deze masterclass zetten we de deelnemers op weg om hun graantje hiervan mee te pikken. U maakt kennis met de lifestyle, mediagedrag, noden en behoeften van een nieuwe generatie ouderen. U leert hoe en waarmee u het snelst groeiende marktpotentieel kan bereiken, betrekken, bedienen en binden. Naast facts & figures en do’s & don’ts prikkelen we u met voorbeelden van campagnes, producten en diensten uit verschillende sectoren.

Voor wie? 

Een inspirerende sessie voor marketeers, marktonderzoekers, communicatiemedewerkers en business developers.

Niveau

Beginner

Taal

De opleiding wordt gegeven het Nederlands, de presentatie is in het Engels
De deelnemers kunnen reageren en krijgen antwoord in de taal van hun keuze.

  • Beginner
  • Online Master Class
  • Research & Insights

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 140 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • Standaard: € 280 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Deze training wordt online via Zoom gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt verdere instructies per mail.