Online Master Class: Digital Effectiveness (fr)

Hoe een efficiënte digitale campagne lanceren en opvolgen?

    Online

Hoe een efficiënte digitale campagne lanceren en opvolgen?

Welke KPI's moet ik gebruiken om mijn doelstellingen vast te leggen en de resultaten van mijn digitale campagnes op te volgen? Waar vind ik objectieve en zinvolle informatie? Hoe lees ik bij verkopers tussen de regels? Hoe beoordeel ik of mijn digitale aanwezigheid een succes is of niet?

Deze sessie geeft een overzicht van de in België beschikbare studies en gegevens en bespreekt enkele praktische cases. U leert hoe u de gegevens van mediapresentaties kunt interpreteren, hoe u indien nodig tussen de regels kunt lezen en hoe u inzichten kunt gebruiken voor uw eigen digitale strategie. U ontdekt ook waar de campagnegegevens vandaan komen en hoe u de impact van uw digitale campagnes beoordeelt.

Leerdoelen

Na het volgen van deze opleiding:

  • Bent u in staat om gemakkelijker te communiceren met uw digitale agentschappen (creative, media, webmaster), weet u hoe u de volle omvang van hun digitale aanbevelingen kunt begrijpen en indien nodig challengen.
  • U krijgt bovendien een beter inzicht in de presentaties van verkopers, én kunt u ze beter interpreteren.

Voor wie? 

Brand managers, media managers, digital marketing managers.

Niveau

Beginner

Taal

De opleiding wordt gegeven het Frans.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

Programma

  • Beginner
  • ROI
  • Online Master Class
  • Media
  • Research & Insights

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 140 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • Standaard: € 280 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Deze training wordt online via Zoom gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt verdere instructies per mail.