Consumer Insights (fr)

Hoe het insight kiezen dat alle belangrijke actoren zal motiveren?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Cyril Jamelot

    Cyril Jamelot

    Managing Director, Morpho Blue

    Cyril Jamelot werkte op de dienst internationale marketing en consumentenonderzoek voor grote merken zoals Yoplait, Coca-Cola en Alpro Soya. Hij is tegenwoordig zaakvoerder van Morpho Blue en Cecydi (digitaal agentschap). Hij biedt zijn diensten aan als spreker, marketingconsultant, internationale coach en docent verbonden aan businessscholen. Zijn ambitie bestaat erin merken en de marketingteams erachter te dynamiseren, door ze creatieve en stimulerende oplossingen aan te reiken en een authentiek en motiverend verhaal op te hangen om een nieuw beleid uit te stippelen en een nieuwe marketingcampagne uit te voeren. De boodschap moet menselijk, positief en optimistisch zijn, doordrongen van emotie. Ze moet mensen inspireren, met als uiteindelijke doel een duurzame winst te boeken in een motiverende omgeving.

    Boek :

    I love Marketing

  • Beginner
  • CMI
  • Research & Insights

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.