Online Master Class: Implementing Trends for Innovations & Marcom campaigns (nl)

Hoe gebruik ik trends voor innovatie, business strategie en marketingcommunicatiecampagnes?

  • Master Class
    Online
Taal: Dutch

Sprekers

  1. Bert Van Thilborgh

    Bert Van Thilborgh

    Trendwatcher & Owner, Futureproved Trendwatchers

    Trendwatcher Bert Van Thilborgh (°1967) van Future Trendwatchers studeerde geschiedenis aan de UFSIA en de KUL. Hij was de founder van communicatiebureaus in België en Nederland en werkte jaren voor zowel kleinere KMO’s als grote multinationals. Bert lanceerde voor deze bedrijven verschillende producten en wist telkens op een innoverende manier de media te bespelen en consumenten met sprankelende marketingacties te triggeren, zoals o.a. de Sims Awards, het Sims Glazen Huis, Football on Top of the Roof voor Electronic Arts. Hiermee scoorden zijn bedrijven internationale PR Awards en boekte hij verschillende successen in marketing en communicatie voor merken in de voedings- en drankensector, de entertainmentwereld en voor diverse klanten binnen het bredere lifestyle segment. De laatste 5 jaar geeft hij in binnen- en buitenland lezingen over trends en innovatie. Bert doceert aan hogescholen en universiteiten in België, Nederland, Spanje en Dubai diverse trendwatchingvakken. Hij helpt bedrijven en merken om trendgedreven innovaties te ontwikkelen en ook op strategisch niveau tekent hij samen met het C-level management toekomstsscenario’s uit voor bedrijven.

  • Beginner
  • Advanced
  • Trends
  • Online Master Class
  • Research & Insights

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 140 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • Standaard: € 280 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Deze training wordt online via Zoom gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt verdere instructies per mail.