Online Master Class: Social Selling for Lead Generation & Loyalty Building (nl)

Hoe social selling inzetten om (nieuwe) klanten te bereiken, een sterkere klantenbinding te realiseren en groei voor het bedrijf te realiseren?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Raf Van Puyvelde

    Raf Van Puyvelde

    Expert Social Selling, 4PSquare

    Raf is Managing Director bij 4PSquare, een consulting-firma, die klanten/bedrijven helpt om hun kennis, expertise en teams te versterken binnen Marketing en Sales.

    Daarvoor was hij o.a. werkzaam bij Centea (nu Crelan) en Telenet. In 2002 richtte hij 4PSquare op dat zich met name richt op consulting services en interim management. Zelf adviseerde hij in die periode ook tal van bedrijven waaronder Orange, EDF Luminus, BNP Paribas Fortis en Carrefour. Voor sommige van deze klanten werden ook specifiek in company trainingen opgezet binnen bepaalde marketingdomeinen. Ook binnen social selling heeft 4PSquare ondertussen voldoende expertise in huis, expertise die men graag wil delen.

    Naast Raf zal iemand vanuit de expertisecel Sales & Social Selling de sessie begeleiden.

  • Beginner
  • Online Master Class
  • E-commerce & Sales

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 140 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • SMA-lid: deelname is inbegrepen in het SMA-lidmaatschap. Maximaal 4 inschrijvingen per deelnemer per jaar.
  • Standaard: € 280 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Deze training wordt online via Zoom gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt verdere instructies per mail.