60 minutes: What matters to Belgian Gen Z in 2023?

Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA dit najaar 3 sessies over belangrijke trends in 2023. Dit is de tweede sessie van 3.

    Online
Taal: English

Sprekers

  1. Joeri Van den Bergh

    Joeri Van den Bergh

    Co-Founder, Partner, and Future Consumer Expert, Human8

    Joeri Van den Bergh is medeoprichter, partner en Future Consumer Expert bij Human8, een onderzoeksbureau met 22 kantoren wereldwijd. Met een focus op marketing voor kinderen, tieners en jonge volwassenen, kan hij bogen op uitgebreide ervaring en een klantenlijst met wereldwijde giganten zoals eBay, Coca-Cola, Spotify, Danone, Red Bull, IKEA, Heineken, Converse, Nestlé, AXA en Unilever. Joeri is een bekroond wereldwijd thought leader en marketing auteur erkend door de AMA (American Marketing Association Best Book) voor zijn inzichten in de impact van NextGen op marketing, business en consumententrends. Daarnaast deelt hij zijn expertise als professor marketing aan één van Europa's meest vooraanstaande business schools, Vlerick, waar hij in de voorhoede blijft van NextGen consumentengedrag in onze snel evoluerende wereld.

  • Brand Strategy
  • 2023
  • Research & Insights
  • Brand Strategy

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap.

Deze training wordt online via Zoom gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt verdere instructies per mail.