Advertising Efficiency (fr)

Hoe versterk ik de effectieve impact van mijn campagne en neem ik de doelgroep mee in het verhaal en de boodschappen van mijn merk?

  • Master Class
    Online

Hoe versterk ik de effectieve impact van mijn campagne en neem ik de doelgroep mee in het verhaal en de boodschappen van mijn merk?

Deze module over de efficiëntie van reclame is voor een groot stuk gebaseerd op Blue Monitor (de tool voor posttests die in 2006 op de markt kwam) en op ruim 3000 campagnes waarvan het succes steekproefsgewijs wordt gemeten. Ook verschillende studies en gegevens van de mediaregies liggen eraan ten grondslag.

In deze module lichten we de impact van doelgerichte reclame toe door op een erg pragmatische manier de ontvankelijkheid van commerciële boodschappen te analyseren. We behandelen een aantal praktijkcases waar het goede en het minder goede elkaar afwisselen. We leren veel bij op het vlak van content, creativiteit en touchpoint planning om zo campagnes en andere expressies van merken te optimaliseren.

Na het volgen van deze opleiding:

  • kunt u middelen, kanalen en content optimaliseren voor een betere dialoog met de doelgroep
  • hebt u meer kennis en inzicht om briefings en uitvoeringen beter te sturen (alle media en touchpoints)

Voor wie? 

Iedereen maar vooral de mensen die over een marcombudget gaan.

Niveau:

Tussen beginners en advanced. Geen basisvereisten. Moeten open-minded zijn wat betreft de doeltreffendheid van marcom en ervoor openstaan om met de waarheid geconfronteerd te worden.

Taal:

De opleiding wordt gegeven in de taal van de spreker: Frans.
De slides zijn in het Engels.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

  • Beginner
  • ROI
  • Research & Insights

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.