Digital Opportunity (fr)

Wat zijn de opportuniteiten en grenzen van de digitale markt? Basisbegrippen

  • Master Class
    Online
  • 13:45 - 14:00
    • Onthaal

  • 14:00 - 17:30
    • Programma

      Bertrand Prignon , Owner of Irimi
      • De klant evolueert
      • Nieuwe technologieën: nieuwe opportuniteiten, nieuwe communicatiekanalen
      • De integratie van digitale communicatiekanalen in uw traditionele communicatie- en mediakanalen
      • Nieuwe marketingtechnieken: location-based services, digital signage, sociale marketing, CRM-systemen
      • Integratie van deze opportuniteiten: do’s & don’ts
      • Voorbeelden: enkele goede en slechte voorbeelden
      • Conclusies
  • Beginner
  • Digital
  • Media

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.