The power of audio

Wanneer, waarom en hoe gebruik ik radio in mijn communicatieplan?

Training 24/7 Online
door Thierry Mars en Elke De Vuyst

1. Hoe kan radio uw zaken boosten?

Over deze training

Elke en Thierry geloven allebei in de kracht die (digitale) radio heeft in een communicatieplan. Zij leggen uit hoe het radiogebruik en het audiolandschap in België in elkaar zit. Daarnaast zullen ze aan de hand van interessante theoriën uitleggen waarom, wanneer en hoe een adverteerder het best inzet op radio. 

 De perceptie dat radio een oubollig medium is, zal smelten als sneeuw voor de zon.

 

Lesgevers

  1. Thierry Mars

    Thierry Mars

    Radio Director, Egta

    Thierry Mars werkt voor egta, de internationale vereniging die de reclameregies voor televisie en radio vertegenwoordigt in meer dan 45 markten. Samen met zijn team helpt hij de radio-leden om hun inkomsten te diversifiëren en te ontwikkelen.

    Thierry heeft meer dan 20 jaar ervaring opgedaan bij regies en media-agentschappen.  Voordat hij bij egta kwam, werkte hij meer dan 10 jaar bij Dentsu, waar hij de kans kreeg om verschillende rollen te vervullen.

    Hij is een “radio believer” , en de oprichter van de World Radio Alliance, een groep van organisaties die als gemeenschappelijk doel hebben de kracht van radio te bevorderen.

  2. Elke De Vuyst

    Elke De Vuyst

    Marketing & Communication Manager, Fnac Vanden Borre

    Elke studeerde af in 2011 en heeft sindsdien een breed parcours als all-round marketeer doorlopen. Na haar ervaring in CRM, marketingstrategie en traditionele media, is ze ook deel verantwoordelijk voor digital marketing, en dat voor Fnac en Vanden Borre. Met deze 360° approach, en o.a. een voorliefde voor de kracht van radioreclame, heeft ze de afgelopen jaren Vanden Borre mee uitgebouwd tot het sterke merk dat het vandaag is. Elke houdt van inspireren, motiveren en innoveren: 3 skills die ze iedere dag met veel enthousiasme toepast in haar functie.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 20 juni, 13:57

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.