Google Analytics (fr)

Hoe meet, analyseer en evalueer ik mijn online aanwezigheid?

  • Master Class
    Online

Hoe meet, analyseer en evalueer ik mijn online aanwezigheid?

Wilt u uw website optimaliseren om de doeltreffendheid ervan te verhogen? Wilt u de prestaties verbeteren, uw conversion rate de hoogte in jagen en uw omzet verhogen? 
Leer de gegevens die u met Google Analytics inzamelt correct te analyseren om uw online aanwezigheid te versterken. Controleer of de bezoekers van uw website tot uw doelgroep behoren, of uw marketingacties verkeer genereren en of uw communicatie haar doel bereikt. Ontdek hoe u actie onderneemt in 3 stappen en stel nog nauwkeurigere aangepaste rapporten op.

Na het volgen van deze opleiding:

  • Kunt u de doeltreffendheid van uw online aanwezigheid meten
  • Kunt u de prestaties van uw verschillende marketingacties evalueren
  • Kunt u uw beste verkeersbronnen herkennen
  • Kunt u het rendement van uw marketinginvesteringen en de doeltreffendheid van uw website evalueren
  • Kunt u aangepaste rapporten opstellen en beheren

Voor wie?

Deze opleidingscyclus is bedoeld voor professionals uit de marketing- en communicatiesector die hun online aanwezigheid willen analyseren en evalueren.

Niveau: 

Beginner

Deze opleiding richt zich naar “beginners" met een elementaire kennis van het behandelde thema.
Hebt u al ervaring met het thema? Dan raden wij u aan deel te nemen aan de Expert Communities (deelname is exclusief voorbehouden voor UBA-leden).

Taal:

De opleiding wordt gegeven in de taal van de spreker: Frans.
Een Nederlandstalige sessie is voorzien op 4 september 2018.

  • Beginner
  • Data
  • Research & Insights

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.