Digital Transformation (nl)

Hoe kan ik mijn business digital proof maken?

  • Master Class
    Online

Sprekers

  1. Wim Weetjens

    Wim Weetjens

    Partner, Business Markers

    Wim Weetjens is partner van Business Markers. Na zijn studies aan de VUB startte hij zijn carrière als ondernemer in 1996 met de oprichting van MediaFabriek, waarmee hij in de prehistorie van het Internet in ons land toonaangevende websites ontwikkelde voor ondermeer Studio Brussel, Kipling, BOB en De Lijn. In 1998 stond Weetjens mee aan de wieg van Planet Internet, op dat moment de grootste access- en content provider in Vlaanderen. Sindsdien pionierde Weetjens met meerdere succesvolle ondernemingen, telkens met een innovatief business model in de media- en marketing sector. Weetjens werd door mediabedrijf Sanoma ingeschakeld voor de multimedialisering en digitalisering van diverse titels. Vandaag begeleidt hij zowel bedrijven als overheden in digitale transformatie-trajecten, in het operationeel vormgeven van strategie en digitalisering. Zo brengt hij beweging in organisaties met behulp van een gezonde mix van strategisch-conceptueel denken en hands-on uitvoeren.

  • Brand Strategy
  • Advanced
  • Brand Strategy

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.