Internal Content Marketing (nl)

Hoe bouw ik een moderne interne content strategy?

  • Master Class
    Online

Hoe bouw ik een moderne interne content strategy?

De grens tussen interne en externe communicatie vervaagt steeds meer.
Medewerkers verwachten steeds meer van de interne communicatie en van de interne communicatie kanalen en worden tegelijkertijd ook meer 'ingezet' als externe ambassadeurs.
Maar hoe kunnen interne en externe communicatie elkaar versterken? Hoe zorgen we voor betere 'alignment'?

Na het volgen van deze opleiding

Deze sessie geeft mensen die met intern communicatie bezig zijn inspiratie om hun interne communicatie op een andere manier te benaderen.

  • Welke kanalen zetten we in?
  • Welke formats gaan we gebruiken?
  • Hoe benaderen we onze doelgroep?
  • Welke content spreekt aan?
  • Kan uw interne content ook extern gebruiken en andersom?…

Voor wie?

Voor verantwoordelijken en medewerkers Interne Communicatie

Niveau

Beginner

Deze opleiding richt zich naar “beginners" met een elementaire kennis van het behandelde thema.
Hebt u al ervaring met het thema? Dan raden wij u aan deel te nemen aan de Expert Communities (deelname is exclusief voorbehouden voor UBA-leden).

Taal

De opleiding wordt gegeven in de taal van de sprekers: Nederlands.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

Mijn eerste UBA opleiding was meteen eentje die naar meer smaakte! Twee specialisten die je constant uitdagen om mee te denken en op die manier voor een interactieve sessie zorgen, maakt dat je niet alleen veel van hen leert, maar ook van de andere deelnemers! - Caroline De Somer, Qrf City Retail, Commercial Assistant - 12/09/2018

Deze opleiding was zeer praktisch, inspirerend en absoluut aan te raden. Ik pikte heel wat 'take aways' op. Meer nog dan het beloofde aantal. Van de sprekers, maar net zo van de collega's. ;-) Ik kijk dan ook uit naar een vervolg sessie. - Sofie Vermaut, Internal Communications Officer, Van Marcke - 12/09/2018

Programma

  • Beginner
  • Corporate Communication
  • Content
  • Employer branding

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.