Marketing Automation (nl)

Marketing automation: wat betekent dat voor mijn organisatie en hoe begin ik er aan?

  • Master Class
    Online

Marketing automation: wat betekent dat voor mijn organisatie en hoe begin ik er aan?

Met de snelle digitale evolutie, gaat het steeds méér over personalisatie en één-op-één communicatie. Zonder automatisatie is dit niet mogelijk, maar wat is de impact op je organisatie? Sterker nog wat betekent dat voor de manier dat je gaat adverteren naar en communiceren met  je doelpubliek?

Één van de types platformen die hierin een belangrijke rol spelen, is Marketing Automation. Wat bieden deze platformen aan je team en organisatie? Hoe pak je de uitrol van zo een platform aan? 

Een uitrol dat de aanleiding kan zijn tot een belangrijk change proces. Met name ‘verandering doorheen technologie’.

Deze workshop richt zich naar marketing professionals die willen weten wat Marketing Automation is, hoe Marketing Automation te implementeren en wat dit voor hun organisatie kan betekenen.

Leerdoelstellingen:

  • Marketing automation en de verschillen tussen platformen
  • De impact van marketing automation op je organisatie 
  • Het effect van ‘verandering doorheen technologie’
  • Een overzicht van implementatiemodellen
  • Valkuilen en uitdagingen bij Marketing Automation en het bouwen van een MarTech stack
  • Trends binnen marketing en automatisatie

Voor wie?

CMO’s, Senior Segment Managers, Digital Marketing Directors, Communication Managers, Business Development Managers, Sales & Marketing directors

Niveau:

Beginner

Deze opleiding richt zich naar “beginners" met een elementaire kennis van het behandelde thema.
Hebt u al ervaring met het thema? Dan raden wij u aan deel te nemen aan de Expert Communities (deelname is exclusief voorbehouden voor UBA-leden).

Taal:

De opleiding wordt gegeven in het Nederlands.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.
Een Franstalige sessie is voorzien op 23 oktober 2019.

Programma

  • Beginner
  • Programmatic
  • Marketing Automation
  • Data & Technology
  • Content

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.