Influencer e-marketing (fr)

Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

  • Master Class
    Online

Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

Ieder jaar worden honderdduizenden nieuwe producten gelanceerd. Doordat de (digitale) ruis exponentieel toeneemt, moeten merken op zoek naar een oplossing waarmee ze hun content kunnen laten opvallen tussen al de rest.
Om zichzelf te onderscheiden moeten merken netwerken bouwen van beïnvloeders en voorstaanders.

Na het volgen van deze opleiding:

  • leert u hoe u sociale en eigen media kunt gebruiken om uw verkoop te doen groeien en de mond-tot-mondreclame aanzienlijk te vergroten.
  • We bepalen wie invloed heeft, we zullen hen content aanleveren en een relatie opstarten die ze zullen respecteren. Zo komt onze content in de community terecht.

Voor wie?

Alle marketingniveaus, van junior tot expert marketeers, kunnen van deze methodologie gebruik maken.

Niveau:

Beginner

Deze opleiding richt zich naar “beginners" met een elementaire kennis van het behandelde thema.
Hebt u al ervaring met het thema? Dan raden wij u aan deel te nemen aan de Expert Communities (deelname is exclusief voorbehouden voor UBA-leden).

Taal:

De opleiding wordt gegeven in het Frans. De spreker is perfect tweetalig.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.
Een Nederlandstalige sessie vindt plaats op 16 november 2018.

Zeer gepassioneerde spreker, die je onmiddellijk meeneemt in haar verhaal over influencer marketing. - Anoniem - 16/11/2018

Influencer marketing. Wat gaat er schuil achter dit nieuwe buzzwoord? In deze opleiding gaan we dieper in op dit innovatieve concept en leren we welke tools nodig zijn om een strategie te ontwikkelen voor onze merken. - Valérie Morfitis, Country Media Manager, Unilever Benelux - 13/12/2016

Ik wil mevrouw Lamarque bedanken voor haar passionele uiteenzetting. De opleiding was erg boeiend en leerrijk voor alle adverteerders! - Loic Van Langendijck, Digital Marketing Specialist, Basic-Fit Belgium - 13/12/2016

De docente, Carole Lamarque, was zeer inspirerend. Ze heeft de gave om een groep helemaal mee te nemen in het verhaal en op korte tijd veel van haar kennis over te brengen. Ongeacht het onderwerp van de training, zou ik aanraden om een keer een opleiding van haar te volgen, want alleen al voor haar presentatie en motivatie skills was het de moeite. - Merel Doossche, Shopper Marketing Manager, Coca-Cola - 27/10/2016

Deze opleiding is enorm boeiend en enthousiast overgebracht. Er wordt ook voldoende tijd besteed aan de nodige kadering/achtergrond, waarom het zo belangrijk is om aan influencer marketing te doen in een digitale wereld. - Sofie Laureys, New Media Coordinator, Veritas - 27/10/2016

Ik vond het een enorm interessante en inspirerende opleiding, en het was opnieuw een plezier om Carole te horen praten over één van haar passies. PS: ik kan niet wachten op het boek van haar rond influencer marketing! - Laura Claerbout, Category Management Advisor, Delta Lloyd Life - 27/10/2016

De opleiding was zeer interessant, met een hands-on aanpak. De docent had duidelijk zeer goede kennis van zaken, en wist ons allen te inspireren. Zeer nuttige sessie! - Anoniem - 21/01/2016

Programma

  • Brand Strategy
  • Beginner
  • Influencer Marketing

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.