What are the key pillars to measure brand strength?

Academy > Training 24/7What are the key pillars to measure brand strength?

Welke belangrijke brand equity pijlers moet je meten en tracken om je merkprestaties te beoordelen?

Training 24/7 Online
door Sana Hussain en Cécile Ledru

1. Introductie

Over deze training

Deze training, geleid door Sana Hussain en Cecile Ledru van Kantar, richt zich op de belangrijkste pijlers die essentieel zijn voor het meten van merksterkte. Deze pijlers omvatten betekenisvol, onderscheidend en saillant zijn, die gezamenlijk de vraagkracht en marktprestaties aandrijven. De training benadrukt dat betekenisvolle en saillante merken vaker worden gekozen, hogere prijzen rechtvaardigen en langdurige connecties met consumenten creëren. Bovendien benadrukt de training dat een sterke brand purpose de merkwaarde en veerkracht aanzienlijk kan verbeteren, vooral in uitdagende tijden. Door deze principes te begrijpen en toe te passen, kunnen merken hun marktprestaties beter beoordelen en verbeteren.

Lesgevers

  1. Sana Hussain

    Sana Hussain

  2. Cécile Ledru

    Cécile Ledru

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 14 juni 17:33

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.