AI in Advertising

Hoe geeft AI de conversie van uw advertenties een boost?

Training 24/7 Online
door Koen Verstrepen

Inleiding

Over deze training

Via deze video opleiding krijgt u inzicht over hoe AI kan bijdragen tot de optimalisering van uw reclamecampagnes en gebruikt kan worden voor conversie. U leert de behoefte aan AI in uw bedrijf in te schatten, hoe algoritmes werken, te bepalen welke gegevens u nodig hebt en de impact te meten.

Lesgevers

  1. Koen Verstrepen

    Koen Verstrepen

    Artificial Intelligence Expert - CEO, Froomle

    Als doctor en postdoctoraal onderzoeker aan de Universiteit Antwerpen, Departement Wiskunde-Informatica verrichte Koen Verstrepen wetenschappelijk onderzoek naar aanbevelingssystemen.

    Sinds zijn doctoraat ontwikkelt hij met de knapste koppen ter wereld artificiële intelligentie en machine learning om conversie te stimuleren. In nauwe samenwerking met wetenschappers van Netflix en Apple leerde hij dat artificiële intelligentie tot echte personalisatie kan leiden.

    Tijdens zijn wetenschappelijke onderzoek erkende hij de noodzaak om spitstechnologie van technologiereuzen zoals Netflix, Apple en Spotify voor iedereen toegankelijk te maken. Hij maakte er zijn missie van om bedrijven te helpen een betere gebruikerservaring te creëren door de juiste gebruiker de juiste content op het juiste moment aan te bevelen.

    In dat opzicht richtte Koen samen met Bart Goethals, ondervoorzitter van het Departement Wiskunde-Informatica aan de UA, Froomle op.

    Froomle is de toonaangevende aanbieder van artificiële intelligentie om de verkoop te stimuleren. Froomle steunt op self-learningtechnologie die bedrijven in staat stelt om elke gebruiker automatisch de juiste content aan te leveren, via het meest geschikte kanaal en in real time.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 23-11-21 12:28:43

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.