Selecting an Agency

Hoe een communicatieagentschap kiezen en een pitch organiseren?

Training 24/7 Online
door Martine Ballegeer en Chris Van Roey

Inleiding: voor u begint te pitchen

Over deze training

Martine Ballegeer en Chris Van Roey lichten toe op welke manier u een communicatiebureau kan selecteren en hoe u een pitch organiseert. Met hun bedrijf PitchPoint hebben ze de voorbije jaren ongeveer 200 pitches begeleid. Ze delen hun ruime ervaring in deze zeven sessies.

Deze videotraining is bedoeld voor professionals die verantwoordelijk zijn voor de selectie en het samenwerken met één of meerdere communicatiebureaus en die deze relatie optimaal willen opstarten of laten evolueren.

Lesgevers

  1. Martine Ballegeer

    Martine Ballegeer

    Partner, Pitchpoint

    PitchPoint is gespecialiseerd in agentschapsselectie, agentschapsevaluatie en in het helpen van marketeers om hun agentschapsrelaties zo efficiënt en effectief mogelijk te organiseren. Martine werkt sinds meer dan 20 jaar in marketing en communicatie en leidt PitchPoint sinds meer dan 4 jaar. Ze begeleidde agentschapsselectie bij meer dan 40 grote en kleinere bedrijven in België waaronder Dexia, Telenet, Rabobank.be, Brouwerij Haacht, Universiteit Antwerpen, KBC, Toyota, Nationale Loterij ea. Martine is co-auteur van het boek 'Adverteerder zkt. reclamebureau' (publicatie september 2012).

     

  2. Chris Van Roey

    Chris Van Roey

    Founder, PitchPoint

    Chris Van Roey is oprichter en Partner bij PitchPoint. Hij was 13 jaar CEO van UBA. Voordien was hij 12 jaar Chief Communication Officer bij Mobistar (Orange) en 10 jaar Marketing Manager bij Apple Computer. Chris is ‘Master Marketeer’ en co-auteur van het boek ‘Adverteerder zkt. Reclamebureau’.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 23-11-21 12:29:16

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.