Agency ecosystem

Academy > Training 24/7Agency ecosystem

Hoe laat ik verschillende bureaus in een effciënt ecosysteem samenwerken?

Training 24/7 Online
door Anja De Landsheer

1. Inleiding & achtergrond

Over deze training

Hoe zorgt u ervoor dat verschillende bureaus samenwerken in een efficiënt ecosysteem?

Het beste ecosysteem heeft weinig te maken met het aantal agentschappen waaruit het bestaat maar wel in hoeverre deze partners nog relevant zijn voor de veranderende noden van het bedrijf en of ze al dan niet complementair zijn, eerder dan te vechten voor een groter aandeel uit uw budget.

Anja De Landsheer, partner PitchPoint, geeft u in vier afleveringen richtlijnen en een concreet plan van aanpak rond:

  1. De definitie van een ecosysteem van bureaus
  2. Het evalueren en herbekijken van de huidige mix van bureaus en de financiële impact ervan op het budget
  3. Het hertekenen van een nieuw ecosysteem, gebaseerd op de toekomstige behoeften en ambities
  4. Het uitwerken van een effectief operationeel model tussen alle stakeholders en het implementeren van een relevant corporate governance plan

Deze video-opleiding wordt gegeven in het Engels. De presentatie is in het Engels. 

Lesgevers

  1. Anja De Landsheer

    Anja De Landsheer

    Partner, PitchPoint
    Anja De Landsheer is sinds 1 april 2017 partner bij PitchPoint. 
    Zij heeft een ruime ervaring in de agentschapswereld, zowel nationaal als internationaal. 
    Zij startte in 1998 bij Leo Burnett als group account director. In 2003 begon ze aan haar internationale carrière als business development director van Leo Burnett in Maleisië en daarna als vice-president in India. 
    Vervolgens deelde zij de opgedane ervaring in de vestigingen van dit kantoor in Hong Kong en Singapore voor de globale Aziatische markt. 
    In 2014 kwam zij terug naar België om zich volledig toe te wijden aan haar specialisatie: creatie van operationele modellen, gericht op het optimaliseren van de efficiëntie en effectiviteit met betrekking tot interne/externe samenwerking.
    Anja’s toegevoegde waarde ligt in haar gedrevenheid om business resultaten te verbeteren door het bouwen van grotere synergieën tussen adverteerders en communicatiebureaus.
Terug naar overzicht
Gewijzigd: 9 juli 10:24

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.