
Pitch Line

Weet u niet goed op welke manier een communicatie- of mediabureau te selecteren? Hebt u nood aan snel en beknopt advies? Onze dienst UBA Pitch Line helpt u graag verder.
UBA stelde, samen met ACC en UMA, een charter met aanbevelingen op voor een transparante, verantwoordelijke en eerlijke procedure.
Agency Pitch

In samenwerking met PitchPoint geven we onze UBA-leden gratis eerstelijnsadvies bij het organiseren van een selectieproces van een marketing of communicatiebureau. Het gaat hier over zeer concrete vragen zoals: Hoe lang duurt zo’n proces? Hoeveel bureaus kan ik opnemen in de shortlist? Wanneer moet ik een remuneratie voorzien voor de deelnemende bureaus?
PitchPoint begeleidt adverteerders bij het optimaliseren van hun relaties met hun bureaus: evaluatie en selectie, multi-agency management, operational modeling, bemiddeling etc..
Media Pitch

In samenwerking met fma geven we onze UBA-leden gratis eerstelijnsadvies bij de keuze van een mediabureau.
fma is de referentie op de Belgische markt inzake financiële audits, audits van communicatiebureaus en begeleiding in mediawedstrijden.
De leden van UBA krijgen snel een antwoord op hun vraag, volledig gratis. UBA Pitch Line geeft eerstelijnsadvies. Voor meer complexe zaken kan fma u verdergaand advies verstrekken op basis van een vooraf overeengekomen uurtarief.