Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Pitch Line

Weet u niet goed op welke manier een communicatie- of mediabureau te selecteren? Hebt u nood aan snel en beknopt advies? Onze dienst UBA Pitch Line helpt u graag verder.

UBA stelde, samen met ACC en UMA, een charter met aanbevelingen op voor een transparante, verantwoordelijke en eerlijke procedure.

Agency Pitch

logo_pitchpoint.jpg

In samenwerking met PitchPoint geven we onze UBA-leden gratis eerstelijnsadvies bij het organiseren van een selectieproces van een marketing of communicatiebureau. Het gaat hier over zeer concrete vragen zoals: Hoe lang duurt zo’n proces? Hoeveel bureaus kan ik opnemen in de shortlist? Wanneer moet ik een remuneratie voorzien voor de deelnemende bureaus?

PitchPoint begeleidt adverteerders bij het optimaliseren van hun relaties met hun bureaus: evaluatie en selectie, multi-agency management, operational modeling, bemiddeling etc..

Stel uw vraag

De leden van UBA krijgen snel een antwoord op hun vraag, volledig gratis. UBA Pitch Line geeft eerstelijnsadvies. Voor de meer complexe zaken, zoals het uitwerken van selectiecriteria en de namen of profielen van relevante bureaus of het begeleiden van het proces, het opstellen van een remuneratiemodel enz, kan u verder beroep doen op PitchPoint op basis van een vooraf overeengekomen tarief.

 

Media Pitch

fma_logo.jpg

In samenwerking met fma geven we onze UBA-leden gratis eerstelijnsadvies bij de keuze van een mediabureau.

fma is de referentie op de Belgische markt inzake financiële audits, audits van communicatiebureaus en begeleiding in mediawedstrijden.

Stel uw vraag

De leden van UBA krijgen snel een antwoord op hun vraag, volledig gratis. UBA Pitch Line geeft  eerstelijnsadvies. Voor meer complexe zaken kan fma u verdergaand advies verstrekken op basis van een vooraf overeengekomen uurtarief.