Media Spendings

Media Spendings

Benieuwd welke sector of adverteerder het meest investeert in media?

Met UBA Media Spendings krijgt u snel een inzicht in mediabestedingen. Dankzij de samenwerking met onze partner Nielsen kunnen wij voor u cijfers opzoeken omtrent mediabestedingen. UBA-leden kunnen gratis beroep doen op deze dienstverlening.

--> copy aanpassen

Welk voordeel heb ik als lid van UBA?

  • UBA-leden kunnen gratis opzoekingen laten doen omtrent mediabestedingen
    • ADview is de meest complete en up-to-date bron van reclame-creaties, en biedt een online e-mail alert service en zoekmotor voor radio, dagbladen, magazines en bioscoop.
    • ADstat biedt online toegang tot een gedetailleerde databank van reclame-investeringen in de Belgische 'above-the-line media'. Investeringen kunnen per sector, per adverteerder en zelfs per merk geanalyseerd worden.
  • Toegang tot de volledig gedigitaliseerde versie van de Media Key Facts

Stel uw vraag

Een greep uit mogelijke opzoekingen die wij voor u kunnen doen:

  • Hoeveel werd er geïnvesteerd in mijn sector gedurende het afgelopen jaar?
  • Wat is mijn Share of Voice in de markt?
  • Wat is de evolutie van de bestedingen tov voorgaande jaren?
  • In welke media/titels adverteren mijn concurrenten?
logo_nielsen.png

Nielsen woordje uitleg

MKF2022.jpg

Ontdek de volledig gedigitaliseerde versie van de Media Key Facts, uitsluitend toegankelijk voor UBA-leden. Dit rapport beschrijft de bruto-investeringen per medium en per taalgebied (NL/FR). De gegevens hebben betrekking op de periode tot en met juni 2022.

Naar de Media Key Facts

Deze dienst van de UBA Care Line is enkel beschikbaar voor UBA-leden. Is uw bedrijf lid van UBA? Log u dan hier in.