Afgelopen Master Classes

  1. Ontdekt de kracht van omni-channel activatie

    • Media
  2. wo 17 okt. 13:15 - 17:00

    Hoe voorspellende algoritmes en machine learning inpassen in moderne marketing?

    • Data & Technology
  3. di 16 okt. 13:15 - 17:00

    Hoe beoordeel ik of mijn reclameteksten optimale impact hebben?

    • Agency
  4. Wat kan ik echt verwachten van programmatisch adverteren?

    • Media
  5. Hoe maak ik een plan dat werkt? Van visie naar actie op 1A4 met de OGSM methodiek

    • Brand Strategy
  6. do 11 okt. 13:15 - 17:00

    Hoe zet ik een duurzame sociale media strategie op in een B2B omgeving?

    • B2B
  7. Hoe zorg ik voor een maximale impact van in-store communicatie op het gedrag van de shopper?

    • E-commerce & Sales
  8. ma 8 okt. 13:15 - 17:00

    Hoe kan ik mijn omnichannel aanpak optimaliseren?

    • E-commerce & Sales
  9. vr 28 sep. 13:15 - 17:00

    Hoe kan ik de integratie van sociale media in mijn communicatie campagne verbeteren?

    • B2B
  10. vr 14 sep. 13:15 - 17:00

    Facebook Advertising : Hoe voorkomen dat u maar wat aanmoddert?

    • Media
  11. do 13 sep. 13:15 - 17:00

    Hoe meet, analyseer en evalueer ik mijn online aanwezigheid?

    • Research & Insights
  12. Hoe bouw ik een moderne interne content strategy?

    • Content
  13. di 11 sep. 13:15 - 17:00

    Hoe genereer ik meer websiteverkeer met Growth Hacking?

    • Content
  14. vr 7 sep. 08:45 - 12:30

    Hoe kan een bedrijf een sterker merk worden van binnenuit?

    • Employer branding
  15. Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?

    • Brand Strategy
  16. wo 5 sep. 13:15 - 17:00

    Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    • Brand Strategy
  17. di 4 sep. 13:15 - 17:00

    Hoe evolueer ik van platte statistieken naar actionable inzichten om mijn digitale aanwezigheid te verbeteren?

    • Research & Insights
  18. Wat is essentieel bij de productie van mijn reclamefilm?

    • Media
  19. Hoe kan ik omgaan met automatisering in Search marketing?

    • Content
    • Media
  20. Hoe zorg ik ervoor dat mijn e-mailcampagnes de beste respons opleveren?

    • Content
  21. Hoe SEO algoritmes begrijpen en bespelen voor een optimale weergave in Google?

    • Research & Insights
  22. Hoe kan ik mijn online prestaties meten in een mobile-first wereld?

    • Research & Insights
  23. di 19 jun. 13:45 - 17:30

    Hoe kan het aligneren van Sales en Marketing meer focus, een betere business en een hogere ROI opleveren?

    • Employer branding
  24. Hoe vergroot ik de impact van mijn verkooppresentatie?

    • E-commerce & Sales
  25. vr 15 jun. 13:45 - 17:30

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn merk opvalt in het overaanbod aan video's op internet?