EC Agency Management

Expert community,

Insourcing vs Outsourcing

Wanneer doen we er goed aan onze communicatie te insourcen of outsourcen?

Er bestaat niet zoiets als een magisch recept om de taken te verdelen over interne medewerkers en externe dienstverleners. Om tot een geslaagd huwelijk van insourcing en outsourcing te komen, is het raadzaam om de uitdagingen en limieten ervan in kaart te brengen.

Wat zijn voor ons bedrijf de voor- en nadelen van het insourcen en outsourcen van onze communicatie? Op de volgende Expert Community Agency Management zoeken we samen een antwoord op die vraag.

  • De discussie wordt gevoed door de presentatie van de KBC case, die aangebracht wordt door onze EC voorzitter Valérie Bracke, Head of Brand, Media & Communication bij KBC Bank & Verzekering.

Tot slot komt Chris Van Roey, CEO UBA, de nieuwe richtlijnen van UBA voorstellen voor de selectie van communicatie- en mediapartners (Agency Pitch Guidelines).

Programma

  • Paid Media
  • Agency Management

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Deelname aan de Expert Communities is volledig gratis en exclusief voorbehouden aan leden van UBA.