Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

De marketer als orkestmeester

Expert community,

Klanten gebruiken vandaag de dag verschillende kanalen tijdens hun beslissingsproces om tot een aankoop over te gaan. Als die kanalen echter niet geïntegreerd zijn, dan is het risico groot dat de klanten afhaken.

Marketers zijn zich daarvan bewust en willen een consistente ervaring aanbieden. Veel van de oplossingen uit de marketing technologie zijn echteroplossingen voor specifieke kanalen. Ze zijn niet ontworpen om met andere tools te communiceren, en zo wordt het moeilijk voor de marketer die de klant doorheen de volledige customer journey wil begeleiden.

De sessie van de expert community marketing technology van 2 december gaat hier dieper op in. Welke aanpak kunt u - als marketer die al die kanalen wil orkestreren rond de klant - volgen om consistente boodschappen uit te sturen ?

We maken de link met eerdere sessies over het customer data platform (CDP) en data governance en gaan vervolgens dieper in op de aanpak en de middelen om de klant centraal te plaatsen, veeleer dan de kanalen.

Tijdens deze expert community worden we bijgestaan door de bedrijven IBM en SAS. Informatieuitwisseling staat centraal in elke Expert Community. Er is ruimschoots tijd voorzien tijdens de sessie om vragen te stellen en ervaringen uit te wisselen met elkaar.

Programma

  • Marketing Technology

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Deelname aan de Expert Communities is volledig gratis en exclusief voorbehouden aan leden van UBA.